Traži

Odlične vježbe za noge s kojima ćete neopterećeno dočekati ljeto

Odlične vježbe za noge s kojima ćete neopterećeno dočekati ljeto

Uskoro ćemo traperice zamijeniti haljinama


Fotografija: Unsplash,
Instagram

Uz trbuh i stražnjicu, noge su onaj dio tijela koji uvijek želimo dodatno oblikovati i usavršiti, stoga vam u susret ljetu donosimo nekoliko odličnih vježbi s kojima će vaše noge biti spremne za pokazivanje...

Kada je riječ o našim nogama, moramo prihvatiti surovu činjenicu da je to onaj dio tijela na kojem se najlakše nakupljaju masne naslage, a ono što je još gore jest to da ih je vrlo teško skinuti. Ipak, uz kombinaciju pravilne prehrane i redovitog vježbanja i ove poteškoće se mogu ukloniti i može im se stati na kraj jednom i zauvijek. Osim što s ovim vježbama oblikujete i učvršćujete noge, automatski se rješavate i nepoželjne "narančine kore", a pritom oblikujete i učvršćujete stražnjicu. Vježbe za noge su prisutne u gotovo svakom organiziranom, grupnom treningu, a i treneri u teretanama ih uvijek zadaju svojim polaznicima na individualnim treninzima. Ono što je odlično kod ovih tipova vježbi jest to da vam za njih nije potrebna nikakva fitness oprema i ako niste tip od odlaska u teretanu, možete ih raditi i kod kuće. Svakako ih uvrstite u svoju rutinu!

1. Čučnjevi pod vlastitom težinom

Odlične vježbe za noge s kojima ćete neopterećeno dočekati ljeto (фото 1)

Ovo je vježba koju svi znamo i koju od malih nogu izvodimo na satovima tjelesne kulture. Iako je riječ o poznatoj, uobičajenoj vježbi, to ne umanjuje njezinu učinkovitost. S razlogom se prakticira na gotovo svakom treningu. Ono što za ovu vježbu trebate znati jest da kada se spuštate u čučanj, vaša koljena ne smiju ići preko vaših nožnih prstiju jer tada vaše noge i stražnjica nisu pod onim naporom pod kojim bi trebale biti. 

2. Obrnuti iskoraci s podizanjem koljena

Odlične vježbe za noge s kojima ćete neopterećeno dočekati ljeto (фото 2)

Također jedna od vježbi koja se često prakticira na svim treninzima, a vrlo lako se može raditi i kod kuće. Stopala vam moraju biti u širini ramena. Zatim s lijevom nogom trebate napraviti iskorak prema nazad, a da vam pritom ponovo koljena ne idu preko razine nožnih prstiju. Koljeno u iskoraku spuštate blizu poda, ali ne skroz do njega. Zatim se iz iskoraka dovodite ponovo do stajaćeg položaja u kojem nogu koja je bila u iskoraku savijate u koljenu prema prsima. Ista ponavljanja radite i s lijevom i s desnom nogom.

3. "Plié" čučanj s podizanjem peta

Odlične vježbe za noge s kojima ćete neopterećeno dočekati ljeto (фото 3)

Kada je u pitanju oblikovanje listova nogu, ne postoji vježba koja je efektivna poput ove. Ponovo trebate stati u čučanj, no noge vam trebaju biti razmaknute šire nego što je širina vaših ramena. Stopala vam trebaju biti usmjerena prema vani, a kukovi ispruženi prema naprijed. Napravite čučanj, tako da vam bedra budu paralelna s podom. Zatim, tako dok ste u čučnju, počnite podizati vaše pete gore i dolje te osjetite kako vam se listovi "žare".

4. Čučnjevi sa skokom

Odlične vježbe za noge s kojima ćete neopterećeno dočekati ljeto (фото 4)

Vrlo jednostavna vježba koja nas podsjeća na običnu vježbu s čučnjevima. Naime, jedina razlika u izvođenju ove vježbe jest što nakon što ste došli u položaj čučnja, ne idete u uspravan položaj nego morate skočiti i pri tom skoku ispraviti noge te se ponovo spustiti u čučanj. Osim što je ova vježba odlična za oblikovanje nogu, dobra je i kardio vježba za topljenje suvišnih kilograma.

5. Bočni iskoraci

Odlične vježbe za noge s kojima ćete neopterećeno dočekati ljeto (фото 5)

Kod prakticiranja vježbi koje će vam oblikovati noge bitno je aktivirati sve mišiće i učinite trening što raznovrsnijim. Stoga nikako ne biste smjeli preskočiti bočne iskorake. Trebate stati tako da su vam noge u širini kukova, a zatim napraviti veliki iskorak u lijevu strane te se vratiti u sredinu. Istu vježbu napravite i s desne strane te naizmjenično radite obje strane. Ono na što biste svakako trebali pripaziti prilikom izvođenja ove vježbe jest da vam leđa uvijek budu uspravna, bez savijanja, kako ne bi došlo do hiperekstenzije.

6. "Pištolj" čučnjevi

Odlične vježbe za noge s kojima ćete neopterećeno dočekati ljeto (фото 6)

Jako intenzivna vježba koja postiže maksimalni učinak. Započnite je tako da su vam stopala jedna kraj drugoga. Lijevu nogu podignite od poda i ispružite je ispred sebe dok vam je stopalo usmjereno prema tijelu. Zatim, savinite svoje desno koljeno i lagano se počnite spuštati u čučanj dok vam je lijeva noge što više ispružena. Ruke ispružite kako biste postigli ravnotežu. Isto ponovite i sa suprotnom nogom. 

7. Bočno podizanje nogu

Odlične vježbe za noge s kojima ćete neopterećeno dočekati ljeto (фото 7)

Lezite na bok, tako da vam noge budu jedna na drugoj. Onu koja vam se nalazi na podu učvrstite, a onu koja se nalazi poviše počnite pomicati gore i dolje, ali vam pritom peta mora biti usmjerena prema stropu, kako biste osjetili maksimalni učinak vježbe na svojim bedrima. Nakon što ste napravili određeni broj ponavljanja s jednom nogom, isto ponovite i s drugom nogom.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor