Traži

Croatia
Ove pogreške biste odmah trebali prestati raditi ako trenirate u teretani

Ove pogreške biste odmah trebali prestati raditi ako trenirate u teretani

Pogotovo ako kraj sebe nemate trenera

Tekst: E.B.


Fotografija: buro247 arhiva,
Pexels

Velika je vjerojatnost da radite nešto krivo ako trenirate sami u teretani, stoga ove pogreške trebate odmah prestati raditi ako želite postići rezultate

Manji je postotak žena koje odabiru teretanu u odnosu na mušku populaciju. Češće ćemo vidjeti žene na grupnim programima jer tamo je trening vođen pod vodstvom trenerice, koja super izgleda, motivira ih, one žele tako izgledati i u sat vremena zadovolje svoju potrebu za tjelesnom aktivnošću. Ovo je jedan stereotip koji nije nužno istinit. U teretanu idu i žene, neke znaju same vježbati, neke ne. Informiraju se ili bivaju upućene okvirno kako se izvode pojedine vježbe i to je to. Ako vam se događa da već neko vrijeme vježbate u teretani i ne postižete rezultate, sigurno radite neke od pogrešaka koje odmah trebate početi izbjegavati!

1. Izbjegavate vježbati s utezima

Ove pogreške biste odmah trebali prestati raditi ako trenirate u teretani (фото 1)

Strah od utega često je prisutan među ženskom populacijom. Potpuno krivo! Koristite utege. Utezima se rade specifične vježbe neophodne za lijepo oblikovanje tijela. Ponekad nam je potrebna mala pomoć vanjskog opterećenja – šipke, utezi ili rekviziti kojima lakše i efikasnije možemo aktivirati pojedine mišiće i mišićne skupine. Gluteus je jedan od najljenijih mišića na našem tijelu. Ovdje u spas dolaze utezi koji nam omogućuju bržu aktivaciju i lijepo oblikuju tijelo.

2. Radite iste vježbe svaki dan

Ove pogreške biste odmah trebali prestati raditi ako trenirate u teretani (фото 2)

Raznovrsnost vježbi u treninzima izuzetno je bitna. Ako stalno radite iste vježbe doći će do adaptacije ili prilagodbe mišića na vježbu i ona više neće imati učinka. Aktivacijom istih mišića na sličan način, samo pod drugim kutem ili s drugim rekvizitom „šokirat“ ćete mišić i postići maksimalnu aktivaciju.

3. Previše kardio treninga


Ove pogreške biste odmah trebali prestati raditi ako trenirate u teretani (фото 3)

Znojenje je dobro i poželjno u procesu gubitka kilograma. No trening baziran samo na kardio vježbama u kojima se koriste bicikl, traka ili orbitrek, nije recept za gubitak kilograma ili oblikovanje mišića. Previše kardio treninga može dovesti do razgradnje mišićnog tkiva, narušiti imunitet, previše iscrpiti organizam, bez pozitivnih učinaka na formu i oblikovanje tijela.

4. Premalo konzumirate vodu


Ove pogreške biste odmah trebali prestati raditi ako trenirate u teretani (фото 4)

Vježbanjem se tijelo dodatno zagrijava, potiče znojenje, izbacuju se štetni toksini iz tijela i povećava potreba za unosom vode koja se znojenjem gubi. Konzumacija vode tijekom cijelog treninga bitna je kako ne bi došlo do dehidracije mišića i time se smanjila fizička sposobnost za odrađivanje treninga.

5. Previše radite samo istezanje

 

Ove pogreške biste odmah trebali prestati raditi ako trenirate u teretani (фото 5)

Istezanje je jako bitno na početku treninga jer uz pomoć njega mišići dobivaju na elastičnosti. Isto tako, bitno je mišiće istegnuti i na kraju treninga kako ne bi došlo do upale mišića i kako bi se umanjila mogućnost nekakve ozljede. Međutim, problem nastaje kada samo istezanje bude osnovica nečijeg trenina, što se ni u kojem slučaju ne smije prakticirati. Ako želite smršaviti i oblikovati tijelo, samo vježbama istezanja to ne možete postići.

 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

više