Traži

Ove vježbe većina žena radi krivo! Doznajte kako ih pravilno izvoditi

Ove vježbe većina žena radi krivo! Doznajte kako ih pravilno izvoditi

3 vježbe koje baš morate pravilno izvoditi


Fotografija: buro247 arhiva

Bez obzira jeste li stalno u teretani ili tek povremeno vježbate, bitno je da znate kako pravilno izvesti svaki pokret. Krivo izvođenje može dovesti do ozljede, a često takvo vježbanje neće donijeti ni dobre rezultate. Manji je postotak žena koje odabiru teretanu u odnosu na mušku populaciju. Češće ćemo vidjeti žene na grupnim programima jer tamo je trening vođen pod vodstvom trenerice, koja super izgleda, motivira ih, one žele tako izgledati i u sat vremena zadovolje svoju potrebu za tjelesnom aktivnošću. Ovo je jedan stereotip koji nije nužno istinit. U teretanu idu i žene, neke znaju same vježbati, neke ne. Ako vam se događa da već neko vrijeme vježbate u teretani i ne postižete rezultate, sigurno neke vježbe izvodite krivo, a postoje tri osnovne vježbe koje većina žena radi krivo. U nastavku doznajte kako pravilno izvoditi te vježbe da biste postigli maksimalne rezultate.

Čučanj

Većina vježbača radi čučanj do pola, odnosno ne spuste se koliko bi trebali. Duboki čučanj sigurniji je za koljena, pa se potrudite spustiti se što niže tijekom svakog ponavljanja. Kada promatramo tijelo iz profila, kroz sredinu prolazi vertikalna linija, od skočnog zgloba, koljena, kuka i ramena, do ušne resice glave. Sve tri točke - kukovi, koljena i skočni zglob su paralelne, a stopala su paralelna i u širini kukova. Kukovi se spuštaju u pregib dijagonalno nazad, dok se trup s neutralnom kralježnicom i zdjelicom spušta u pretklon dijagonalno naprijed. Zatim se tijelo podiže u uspravan početni položaj aktivacijom svih mišića.

Ove vježbe većina žena radi krivo! Doznajte kako ih pravilno izvoditi (фото 1)

Iskorak

Greška koju ljudi čine pri izvođenju iskoraka je to što naprave premali korak. Takav pokret stavit će previše pritiska na koljeno pa će lakše doći do ozljede. Nemojte se bojati iskoračiti malo više te dobiti najviše iz ove odlične vježbe! Naime, dužina iskoraka (udaljenost pozicija stopala) određuje aktivaciju pojedinih mišićnih skupina. Što je iskorak veći, to će vam više biti aktivirana stražnja loža, a što je iskorak kraći - aktivacija će biti usmjerenija na kvadricepse. Mišići glutealne regije aktivirani su tijekom svih varijacija izvođenja ove vježbe.

Ove vježbe većina žena radi krivo! Doznajte kako ih pravilno izvoditi (фото 2)

Preskakanje užeta

Žene često skaču previsoko ili vrte cijelim rukama umjesto samo gležnjevima. Naučite skakati samo nekoliko centimetara od tla! Najbolje je odabrati vijaču koja dobro leži u rukama i ima glatku vrtnju. Dužina vijače bi trebala biti takva da kada se s obje noge stoji na vijači, ručke budu u ravnini struka. Za početnike ručke bi trebale dosegnuti do pazuha, a kad postanete iskusniji možete vijaču skratiti. Što je kraća vijača, brža je vrtnja što vas tjera da skačete brže.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar