Traži

Ovo su greške koje svi radimo prilikom mršavljenja! Sada je krajnje vrijeme da s time prestanemo

Ovo su greške koje svi radimo prilikom mršavljenja! Sada je krajnje vrijeme da s time prestanemo

Samozavaravanje nam je najgori neprijatelj

Tekst: L.M.F.


Fotografija: Bruce Mars,
Vitchakorn Koonyosying,
Brooke Lark,
Becca Matimba,

Nitko nije rekao da je put do idealne težine i oblikovanja tijela jednostavan. Mukotrpan je to proces u kojem jednostavno trebaju postojati red i volja, kada će se sukladno tome početi javljati i prvi rezultati. No, postoje greške u koracima s kojima se svi u tom procesu susrećemo, a koje nam zagorčavaju put do cilja i koje trebamo odmah eliminirati...

Već sama odluka da se želimo dovesti u red, smršavjeti, oblikovati tijelo i pritom kompletno promijeniti prehranu veliki je dio odrađenog posla. No, kada se odlučimo na taj korak nerijetko se izgubimo u moru internetskih informacija i savjeta nakon čega pomislimo: možda bolje da se u to uopće ne upuštamo. Isto tako, svatko od nas tko se odlučio pozabaviti sa sobom na taj način pogriješio je bezbroj puta u nekim koracima, a koje su to stvari u kojima manje više svi "zaglibimo" i zašto bismo to trebali prestati raditi, donosimo vam u nastavku... 

1. Nestručni savjeti koje "volimo" čuti

Obično se svi bacimo u samostalno internetsko istraživanje kada je u pitanju mršavljenje. More informacija, sve su drugačije, sve su "najbolje"… ali, kome vjerovati? Možda biste se u tom slučaju trebali odlučiti za stručnu osobu, nutricionista koji će vam reći sve ono što se tiče vas i vašeg konkretnog slučaja. Uloženi novac i vrijeme koje biste izgubili redeći to sami, definitivno će vam se isplatiti. I ne zaboravite, u stručnim ste rukama pa se onda toga i pridržavajte i iskoristite sve benefite tog tipa savjetovanja. 

2. Tzv. zdravi snackovi kao međuobrok

Potrebni su nam kako bismo si skratili vrijeme između glavnih obroka. I dok neke grickalice čine dobro našem tijelu i u funkciji su u kojoj trebaju biti, neke druge ćete pojesti, puno i previše, a pritom nećete utažiti glad. Stoga, dobro promislite koje će vas to grickalice zdravo "napuniti". 

Ovo su greške koje svi radimo prilikom mršavljenja! Sada je krajnje vrijeme da s time prestanemo (фото 1)

3. Preskakanje obroka ni pod razno

Većina misli da će preskakanjem obroka instantno smršavjeti. Veliko ne! Kroz dan bismo trebali imati 4-5-6 manjih obroka, a s preskakanjem obroka naše tijelo u toj fazi gladovanja počne žudjeti za brzim i kaloričnim obrocima kada obično svi i "zaglibimo". A čak i ako uspijete preskočiti taj nesretni obrok, jasno je kako ćete se kod idućeg prejesti. Najbolje bi bilo da obroke rasporedite kroz dan kako vam paše, da oni budu umjerni i mudro složeni… 

4. Prestanite stalno tražiti isprike

Mnogi vole za sve kriviti genetiku, onda i hormone, bolesti i slično… Činjenica je da neke stvari popt ozljeda ili težih bolesti mogu usporiti vaš napredak, ali definitivno vas ne mogu zaustaviti u vašem naumu i cilju. Tako da, okanite se tih isprika i jednostavno se primite posla kako biste postigli ono što ste si zadali. Nitko nikada nije rekao da je put mršavljenja jednostavan, ali je itekako moguć. Nitko u konačnici neće biti zadovoljniji od vas samih ako u tome uspijete. 

Ovo su greške koje svi radimo prilikom mršavljenja! Sada je krajnje vrijeme da s time prestanemo (фото 2)

5. Izbjegavanje (pojedinih oblika) vježbanja

Uz vježbanje i prehranu "najlakše" ćete doći do cilja, tako da nemojte preskakati vježbanje i svoje mršavljenje temeljiti samo na ishrani. I da, nije sve samo u kardio treningu. Bilo bi dobro da kombinirate sve, i kardio, ali i dizanje utega i slično. U konačnici ćete biti zadovoljni svojom figurom, ali i oblikovanjem koje je postignuto upravo tim kombiniranjem od svega pomalo. 

6. Nije sve u vaganju

Iako svi najviše volimo stati na vagu i oslanjati se samo na nju. Ona nije jedini pokazatelj našeg napretka. Kombinacijom vježbanja i pravilnom prehranom osigurat ćemo si preoblikovanje tijela, a mišićnom masom ćemo u jednom trenutku prevariti vagu. Naime, mišići su teži od sala. Tako da vam se može dogoditi da vi već sami vidite vizualne pomake, a vaga stoji. Stoga bi najbolje bilo da vodite dnevnik mjerenja, odnosno da se mjerite krojačkim metrom na istim točkama. Na taj način ćete najbolje doznati kako se odvija vaš proces. 

Ovo su greške koje svi radimo prilikom mršavljenja! Sada je krajnje vrijeme da s time prestanemo (фото 3)

7. Apsolutno izbacivanje pojedinih namirnica i hrane

Odričem se slatkiša, alkohola, junk fooda i sličnog… No, ako uspostavite balans nije nužno da budete toliko strogi prema sebi. Naravno da ćete voditi računa da je veliki postotak vaše prehrane zdrav, ali koji burger s vremena na vrijeme ili kuglica sladoleda, komad torte i slično neće utjecati na vaš zadani plan ili njegovo remećenje. Naravno, budite umjereni u tome, ali čim nešto u potpunosti izbacite činjenica je da to još više zapravo želite. Zar ne?

8. Trening nije izgovor da nakon njega zdušno "zaglibite"

Pohvalno je da ste odradili dobar trening. Stvarno je, ali to ne znači da ćete se nakon njega ići prežderati kako bi vam pritom bilo lakše i kako biste se poslije tješili: ... ali odradila sam super trening pa mi je sve lijepo izbalansirano. Ne, treba postojati red i raspored u vježbanju, kao i u prehrani, čega se trebate držati kako bi vaš proces u mršavljenju bio uspješan i pravilan. 

Ovo su greške koje svi radimo prilikom mršavljenja! Sada je krajnje vrijeme da s time prestanemo (фото 4)

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

više