Traži

Savjeti s kojima ćete sagorjeti maksimalno kalorija dok ste na traci za trčanje

Savjeti s kojima ćete sagorjeti maksimalno kalorija dok ste na traci za trčanje

Jednostavni savjeti koji funkcioniraju


Fotografija: buro247 arhiva

Ako ne gorite onoliko kalorija koliko biste željeli na traci za trčanje, vrijeme je da napravite neke promjene u treniranju. Puno osoba se odluči svaki svoj trening započeti kardio zagrijavanjem, a ako trenirate u teretani, onda nije čudno da ga započinjete trčanjem na traci. Međutim, nerijetko se dogodi da mislimo da radimo sve postupke kako treba, a rezultati nikako ne dolaze. U tom slučaju, probajte se pridržavati nekih od ovih jednostavnih savjeta prilikom svoga trčanja na traci i pripremite svoj metabolizam za što veće sagorijevanje kalorija.

1. Uključite nagib tijekom trčanja

Zna se da će se vježbanje na traci za trčanje najbolje iskoristiti ako kombiniramo nagib i brzinu jer na taj način povećavamo rad mišića i sagorijevanje kalorija. Uzvišenja i sprint aktiviraju više mišića, što znači da ćete moći brže kalorije sagorjeti nego da previše trčite bez opterećenja i bez promjene brzine.

Savjeti s kojima ćete sagorjeti maksimalno kalorija dok ste na traci za trčanje (фото 1)

2. Mijenjajte stalno brzinu tijekom trčanja

Ono što je zlatno pravilo svakog trčanja jest da nikada, ali baš nikada ne trčite istim tempom. Mišići se vrlo brzo naviknu na određeni napor i ako ne mijenjate tempo kojim vježbate nećete postizati nikakve rezultate. Stoga, svakako mijenjajte brizne na traci što je češće moguće, kako biste "iznenadili" svoj organizam. Osim toga, najbolje bi bilo da kombinirate razne intervale, pa na primjer trčite sprint 5 minuta, a onda 5 minuta idete sporijim tempom.

3. Obratite pozornost na otkucaje srca

Često se previdi, a važno je da se prati rad srca kako bi mogli znati u točno kojem intervalu najviše gubite kilograma. Naglašava se da je programiranje u odgovarajućim razdobljima odmora, koje smanjuje broj otkucaja srca, također važno i ubrzava vaš metabolizam, što znači maksimalno iskorištavanje svih mogućnosti vaših mišića. 

Savjeti s kojima ćete sagorjeti maksimalno kalorija dok ste na traci za trčanje (фото 2)

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar