Traži

Svi razlozi zbog kojih biste vožnju biciklom trebali uvrstiti u svoju svakodnevnu rutinu

Svi razlozi zbog kojih biste vožnju biciklom trebali uvrstiti u svoju svakodnevnu rutinu

Najbolja tjelovježba za apsolutno svakoga


Fotografija: Unsplash,
Pexels

Ako razmišljate o tome da ubacite vožnju biciklom u svoju svakodnevnu rutinu, nemojte o tome razmišljati dva puta! Naime, dokazano je da s uvrštavanjem ove aktivnosti donosite brojne blagodati vašem organizmu. Naravno, ne mora svaka vožnja biciklom oponašati Tour de France. Bicikl možete uključiti u svoju svakodnevnu rutinu tako da s njim odlazite na posao i s njega se vraćate kući. Ovo, naravno, vrijedi za one kojima posao počinje rano ujutro kada vrućine nisu toliko velike. Osim svakodnevne rutine, s biciklom se možete uputiti gdje god želite. Ako ste iskusniji sportaš, možete odlazite na izazovnije rute koje uključuju velike uspone i padove ili pak ići jednostavnijim stazama u prirodi čisto da udahnete malo svježeg zraka i zagrijete noge. U svakom slučaju - nećete požaliti! Ako još niste uvjereni, mi vam donosimo razloge zbog kojih se više nećete dvoumiti.

Svi razlozi zbog kojih biste vožnju biciklom trebali uvrstiti u svoju svakodnevnu rutinu (фото 1)

1. Osigurava aerobnu tjelovježbu

Aerobne vježbe karakterizira vrlo umjeren intenzitet te su one prije svega usmjerene na poboljšanje našeg zdravstvenog stanja. Upravo je vožnja biciklom sjajan oblik aerobne tjelovježbe zbog pedaliranja koje poboljšava rad našeg srca, a sjajno djeluje i na krvožilni sustav. Također potiče izlučivanje endorfina, koji je poznat i kao hormon sreće, pa samom vožnjom poboljšavate vaše raspoloženje.

2. Jača mišiće

Prilikom vožnje bicikla koristite gotovo sve mišiće, a najviše mišiće stražnjice, četveroglavi bedreni mišić, odnosno kvadriceps te mišiće u listovima. Zbog uspravnog položaja rade i abdominalni mišići koji pomažu u balansiranju, a također koristimo mišiće u rukama i ramenima. Samim time možete zaključiti da prilikom ove tjelovježbe rade baš svi mišići u vašem tijelu.

Svi razlozi zbog kojih biste vožnju biciklom trebali uvrstiti u svoju svakodnevnu rutinu (фото 2)

3. Čuva zglobove

Kada vozite bicikl, svu svoju težinu prebacujete na snažne kosti zdjelice. Kada hodate ili trčite, težina se prebacuje na noge zbog čega pate zglobovi. Vožnja biciklom dobra je za sve ljude koji imaju problema s boli u zglobovima jer ih čuvate na najbolji mogući način.

4. Olakšava ostale svakodnevne aktivnosti

Dobrobiti vožnje bicikla prenose se na održavanje ravnoteže, hodanje, stajanje, izdržljivost i uspinjanje uz stepenice, dakle sve one aktivnosti koje upražnjavamo na dnevnoj razini. Sve vrste fizičke aktivnosti postat će lakše zahvaljujući vožnji bicikla.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar