Traži

Trener Victorijinih anđela otkrio je kako doći do savršeno \"isklesanog\" trbuha

Trener Victorijinih anđela otkrio je kako doći do savršeno "isklesanog" trbuha

Uključuje rad, red i disciplinu


Fotografija: buro247 arhiva

Jedna stvar je neupitna, a to je da modeli koji predstavljaju marku Victoria's Secret definitivno znaju sve tajne o tome kako održavati fit liniju. To je u velikoj mjeri zahvaljujući osobnom treneru Justinu Gelbandu koji je poznat po suradnji s raznim supermodelima, uključujući Miranda Kerr, Karlie Kloss, Martha Hunt, Irinu Shaik, Candice Swanepoel i Erin Heatherton. Upravo je ovaj trener zaslužan za njihovu besprijekornu liniju i on zna na koje se stvari treba pripaziti kako bi imali tijelo kakvo priželjkujemo. Ukratko, Gelbandovi najveći savjeti jesu da naučimo kako uključiti sve mišiće i obratimo pozornost na ono što jedemo. Prateći njegove savjete ojačat ćete svoju jezgru, ali, nažalost, ne postoji brzo rješenje za dobivanje trbušnjaka kakve imaju supermodeli.

1. Previše radite trbušnjake i to nepravilno

Suprotno onome što mnogi misle, Gelband vjeruje da pretjerano forsiranje trbušnjaka može biti neučinkovito. "Trbušnjaci koje smo naučili raditi kad smo bili djeca i odlazili na satove tjelesne kulture kada bi nam učiteljica rekla da moramo ići gore - dolje, u konačnici kada odrastemo ne donose nam nikakvu korist", rekao je trener. "To je zato što sve što radite stavlja pritisak na vašu kralježnicu jer koristimo vrat, a ne trbuh da zapravo učinimo vježbu." Stavljanje toliko pritiska na donji dio leđa nikada nije dobra ideja. Medicinski fakultet u Harvardu čak kaže da trbušnjaci nisu samo opasni za vaša leđa nego za nekoliko mišićnih skupina. Stoga, uvijek pazite na to kako izvodite ovu vježbi i koji vam mišići pritom rade.

2. Ne razmišljate dovoljno o prehrani

Na prvom spominjanju "trbušnjaci", Gelband ponavlja jednu riječ: prehrana. "Prehrana, prehrana, prehrana, prehrana", izjavio je. Vježbanje je jedna stvar, ali pazite da jedete ispravno jer je to presudno. "Dakle, ako pravilno jedete, zapravo možete imati ravni trbuh", rekao je. "To ne znači da ako jedete bez reda i rasporeda, a zatim idite i napravite sve  vježbe boksa i rotacijske vježbe, gdje zapravo koristite donji dio leđa, da ćete imati snažan trbuh." Što se tiče prehrane, Gelband je veliki obožavatelj prehrane prema krvnoj grupi, iako je priznao da mu je teško reći ljudima točno što jesti. Ipak, postoje neke namirnice koje nikada ne smijete jesti ako želite ravni trbuh.

3. Samo radite trbušne mišiće corea, što nije pravilno

Vaš core i trbušnjaci nisu ista stvar. Gelband naglašava kako je naš core zapravo sastavljena od nekoliko različitih dijelova. "Ne, to nije samo vaš trbuh. To su vaši bokovi, donji dio leđa, vaš trbuh i stražnjica sve zajedno", naglasio je. "To je ono što obično radim i stvarno sam u stanju definirati i uspostaviti odnos između znanja i tijela osobe koje treniram." Da biste radili svoj core, Gelband sugerira rotacijske pokrete i aktivnosti poput plivanja, vožnje biciklom, koji ne stavljaju toliko pritiska na donji dio leđa kao i druge vježbe. "Ako ćete učiniti neke vježbe za trbušnjake, trebate obavljati rotacijske vježbe i različite pokrete te kretnje kroz nešto što nije tako abrazivno kao druge vježbe".

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

više