Search

U jednostavnosti leži uspjeh! Osnovne vježbe koje daju rezultate

U jednostavnosti leži uspjeh! Osnovne vježbe koje daju rezultate

Povratak na početak


Image: buro247 arhiva,
Instagram

Iako bi za osobe koje se dugo vremena bave tjelovježbom ove vježbe bile previše jednostavne, za sve one koji su na početku bavljenja fitnessom su zapravo idealne...

Produktivnost treninga ovisi o tome koliko smo mi sami upoznati s time što pravilno odrađen trening uopće znači. Određene osobe u jednome trenutku odluči krenuti u teretanu, a da se pritom nisu dovoljno educirale o pravilnom načinu na koji se radi treninga i rezultati ili ne dolaze ili dolaze jako sporo. Ali ono što je velika većina zaboravila je to da postoje i one jednostavne, osnovne vježbe, koje svi znamo sa satova tjelesne kulture, uz pomoć kojih ćete postići sigurne rezultate ako ih radite ustrajno na samom početku uvrštavanja tjelovježbe u svoju svakodnevicu.

1. Zgibovi

Po definiciji je zgib kompleksni pokret s težinom vlastitog tijela pri kojem se mišićnim naporom povlačimo vertikalno prema šipci za koju smo obješeni držeći se šakama. Ovo je odlična vježba za jačanje leđnih mišića i ruku, a i s njom povećavate izdržljivost i kondiciju.

U jednostavnosti leži uspjeh! Osnovne vježbe koje daju rezultate (фото 1)

2. Iskoraci

Iskorak je izvrsna vježba za jačanje i izgradnju mišića nogu i stražnjice: mišića natkoljenice i mišića glutealne regije. Ova vježba može se izvoditi u više varijacija - ovisno o dostupnosti opreme, ali i mišićnim skupinama na kojima želite staviti više naglaska.

3. Čučnjevi

Broj 1 vježba za noge i lijepo oblikovanu stražnjicu svakako su čučnjevi. Njima kvalitetno pogađate stražnjicu, kvadricepse, ali i ostale dijelove donjeg dijela tijela, iako u manjoj mjeri.

U jednostavnosti leži uspjeh! Osnovne vježbe koje daju rezultate (фото 2)

4. Mrtvo dizanje

Savršena vježba za povećanje snage koju je uvijek najbolje raditi s opterećenjima, no ne morate nužno imati profesionalnu opremu, već vam umjesto utega može poslužiti i neki teži predmet koji imate doma. Važno je samo prilikom izvođenja vježbe držati leđa maksimalno ispravljenima.

5. Sklekovi 

Iako žene doslovno bježe od ove vježbe jer ih je strah da će dobiti previše mišića ili im je jednostavno sama vježba teška za izvoditi na početku. Međutim, upravo je ova vježba ona koja će vam oblikovati ne samo ruke, nego cijelo tijelo jer prilikom njezinog izvođenja rade i trbušni mišići, stražnjica i noge.

Related articles

Buro 24/7 Selection

Leave a comment

više