Search

U novu godinu s novim navikama: Pet aktivnosti koje će vam pomoći da se napokon naspavate

U novu godinu s novim navikama: Pet aktivnosti koje će vam pomoći da se napokon naspavate

Odaberite jednu pa je upišite na popis novogodišnjih odluka

Tekst: L.L.


Image: Unsplash

Pripremate li i vi svoj popis novogodišnjih odluka, na isti biste mogli dodati i jednu od pet aktivnosti koja će vam zatim pomoći da se u novoj, godini koja tek dolazi, napokon naspavate. Ulazite li u onu skupinu ljudi kojoj uvijek nešto ometa san i nikada se ne budite u potpunosti zadovoljni, jednostavne svakodnevne aktivnosti ili pak pola sata vježbanja mogli bi vam itekako biti od koristi.

U novu godinu s novim navikama: Pet aktivnosti koje će vam pomoći da se napokon naspavate (фото 1)

Hodanje

Umjesto vožnje tramvajem, u večernjim satima prošećite stanicu ili dvije pa u krevet legnite mrvicu umorniji, a samim time i željniji boljeg sna. Odlična ideja bit će šetnja nakon večere ili zadnjeg obroka u danu i, iako vas neće umoriti kao, primjerice, trčanje, hodanje će svakako biti ona jedna aktivnost koja će vam pomoći da zaspite lakše i kvalitetnije.

Trčanje

Ako pak je hodanje za vas prejednostavno, ubrzajte ritam i krenite s trčanjem. Ono će posebno biti korisno u stresnim i negativnim životnim situacijama te vam može pomoći da razbistrite um i svu tu negativu na dobar način izbacite iz sebe. Trčanje će vas umoriti, ali ne i iscrpiti, nakon trčanja ćete se osjećati mirnije, rasterećenije, a s time će onda doći i isti takav san.

Joga

Naravno, na našem se popisu našla i joga. Jednostavne vježbe koje možete pronaći na internetu pomoći će vam da se opustite, a zatim vam omogućiti i da na lakši način utonete u san. U svrhu kvalitetnijeg sna birajte vrste joge koje nisu preintenzivne, poput primjerice yin joge, opustite se i uživajte.

U novu godinu s novim navikama: Pet aktivnosti koje će vam pomoći da se napokon naspavate (фото 2)

Dizanje utega

Želite li se zbilja umoriti, odličan način za to bit će dizanje utega. Iako zvuči pomalo zastrašujuće, ova tehnika vježbanja sve je samo ne teška i naporna. Da biste se u to uvjerili i sami, pokušajte s probnim odlaskom u teretanu, okušajte se u dizanju lakših utega pa provjerite jeste li zbilja bolje spavali. Uspije li vam, u teretanu se uvijek možete vratiti po novu dozu vježbanja.

Uživanje na otvorenom

Aktivnosti poput vrtlarenja na svježem zraku, u zelenom okruženju, prema mnogim istraživanjima, mogu imati dobar terapeutski učinak, osloboditi vas stresa, a zatim vam omogućiti i dobar san. Osim toga, upustite li se u poslove na otvorenom, vjerujemo kako ćete većinu vremena provesti dižući stvari sa zemlje i postavljati ih na svoja mjesta, obavljat ćete fizički posao koji će vas na kraju iscrpiti, a kvalitetan san zatim će doći sam od sebe.

Related articles

Buro 24/7 Selection

Leave a comment

više