Traži

Zlatni savjeti za održavanje, ali i smanjenje težine kojih se svi mogu pridržavati

Zlatni savjeti za održavanje, ali i smanjenje težine kojih se svi mogu pridržavati

A rezultati su zagarantirani

Tekst: E.B.


Fotografija: buro247.au

Od svih fitness stručnjaka čut ćete kako kao sveta pravila ponavljaju ovih nekoliko savjeta kojih bi se svi trebali pridržavati kada se žele riješiti suvišnih kilograma ili održati onu željenu težinu koju već imaju

Svjesni smo da na svakom koraku ima zbilja jako puno savjeta koji nam obećavaju bezbolno i lako mršavljenje, ali ako ćemo biti iskreni taj proces nikada nije lagan. Međutim, u moru savjeta koji nam obećavaju rezultate mogu se naći oni koji zbilja dolaze od stručnjaka tih profesija i koji su provjereni recept za gubljenje kilograma već godinama. Zapravo je riječ o osnovnim pravilima kojih bi se trebali pridržavati i oni koji žele voditi zdraviji život, a osobito oni koji žele izgubiti suvišne masnoće. 

1. Budite dosljedni

Napravite realni plan vježbanja kojeg ćete se zbilja i pridržavati. Ako želite izgubiti suvišne kilograme, najbolje je da na tjednoj bazi kombinirate dva treninga snage i dva ili tri kardio treninga. Mogli biste čak isprobati takozvanu Orange Theory u kojoj kada odrađujete kardio treninge trebate mjeriti otkucaje srca kako biste znali da sagorijevate kalorije onoliko vremena koliko biste i trebali.

2. Pripremajte jela

Problem kod većine ljudi jest to što su previše zaposleni tijekom dana i većinu vremena provode na poslu. U tom slučaju ako nemamo pripremljenu zdravu hranu pribjegavamo tome da konzumiramo brzu hranu koja je izrazito nezdrava. Stoga, ključ uspjeha leži u tome da svoje obroke, zdrave naravno, radite unaprijed i nosite ih sa sobom kada znate da ćete dugo izbivati iz kuće. Tako ćete kontrolirati kvalitetu i količinu namirnica koje unosite u svoje tijelo.

3. Čišćenje organizma

Jednom u tjedan dana trebali biste napraviti plan prehrane u kojem ćete potaknuti svoj metabolizam da radi još brže i sagorijeva više kalorija. To se najbolje radi tako da taj dan jedete izrazito laganu hranu kao što su povrće i riba. Ako želite još dodatno ubrzati metabolizam preporučuje se da konzumirate kapsule jabučnog octa, koje će usput pomoći i probavi samih obroka.

4. Fokus na sve skupine mišića 

Većina napravi pogrešku i prilikom treniranja usmjeri se na to da radi samo jednu skupinu mišića i to onu za koju smatraju da je "najkritičnija". Obično je riječ o definiranju trbuha ili učvršćivanju guze. Nemojte raditi tu pogrešku, nego radite treninge za sve skupine mišića jer tako sagorijevate najviše kalorija i oblikujete cijelo svoje tijelo, a ne samo jedno područje.

5. "Prevarite" svoju rutinu

Kada radite cijelo vrijeme iste treninge, to ne samo da postaje dosadno, nego vam se i mišići priviknu na taj tip tjelovježbe i u jednom trenutku prestanete ostvarivati napredak. Promijenite svoju rutinu tako što ćete koristiti različitu opremu, različite fitness treninge ili jednostavno promijenite mjesto gdje trenirate - napravite trening negdje na otvorenom ili probajte slobodno penjanje na stijeni. S takvom promjenom još ćete si dodatno osnažiti mišiće.

6. Što više se krećite
Nemojte uzimati auto i javna prijevozna sredstva kao jedinu opciju. Uvijek i kada god možete iskoristite priliku da se krećete. To podrazumijeva da odlazite pješke do destinacija koje nisu toliko udaljene ili pak biciklom. Bitno je da se što više krećete pa samim time možete odraditi trening i tijekom dana nekoliko puta, a ne samo sat vremena u teretani ili kod kuće.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

više