Search

Znamo koje vježbe donose prave rezultate kada je u pitanju fizičko, ali i mentalno zdravlje

Znamo koje vježbe donose prave rezultate kada je u pitanju fizičko, ali i mentalno zdravlje

Jednostavne i korisne

Tekst: L.L.


Image: Unsplash

Mentalno zdravlje važno je baš poput fizičkog, a kada se spoje, donose rezultate zbog kojih se osjećamo dobro u vlastitoj koži. Upravo zato, stručnjaci su se pozabavili temom vježbanja koje pozitivno utječe na obje komponente zdravlja i donijeli zaključak kako je svaka fizička vježba itekako korisna i za psihu, a tri vrste rekreacije izdvojili su kao izrazito korisne kada je u pitanju bolje raspoloženje, bolji san, apetit i pamćenje.

Vježbe na otvorenom uvijek su dobra ideja

Hodanje, lagano trčanje ili planinarenje, pokazali su rezultati jednog istraživanja s Harvarda, povoljno utječu na mentalno zdravlje. Istraživanje je, naime, pokazalo kako samo 35 minuta dnevno provedeno vježbajući na svježem zraku može pomoći kod blažih slučaja anksioznosti. Dodatan plus svakako je hodanje ili planinarenje u šumi ili na livadama, na mjestima s puno zelenila. Dokazano je i kako već samo gledanje fotografija šuma i drveća pozitivno utječe na naš um pa je stoga boravak u prirodi u kombinaciji s laganom rekreacijom baš uvijek dobra ideja.

Znamo koje vježbe donose prave rezultate kada je u pitanju fizičko, ali i mentalno zdravlje (фото 1)

Plesom do zdravog uma i tijela

Ples možda i nije ono što nam prvo pada na pamet kada razmišljamo o tjelovježbi, no svakako je jedan od učinkovitijih i zabavnijih načina brige o fizičkom i psihičkom zdravlju. Odlična je stvar što plesati možete i bez da zapravo napustite vlastiti dom, ali i u opuštenom izlasku vikendom. Dobra ideja također će biti pohađanje satova plesa koji su vas uvijek privlačili, ali nikada niste skupili dovoljno hrabrosti da se na satu zbilja i pojavite. Breakdance, latino plesovi ili vouge, na vama je samo da odaberete upravo ono što vama samima najbolje odgovara.

Znamo koje vježbe donose prave rezultate kada je u pitanju fizičko, ali i mentalno zdravlje (фото 2)

Joga

Joga je, do sada smo već naučili, vrsta rekreacije koja povoljno utječe na čak nekoliko segmenata života pa nas činjenica da nam opuštajuće vježbanje može pomoći i s mentalnim zdravljem i nije toliko iznenadila. Joga je odlična za redukciju stresa i anksioznosti, a odlična je i za sve one koji dane uglavnom provode sjedeći ispred ekrana. Baš poput plesa, prakticirati je možete i kod kuće, a upisati možete i satove joge koji se danas mogu pronaći po prihvatljivim cijenama i istim takvim lokacijama.

Znamo koje vježbe donose prave rezultate kada je u pitanju fizičko, ali i mentalno zdravlje (фото 3)

Related articles

Buro 24/7 Selection

Leave a comment

više