Search

Znate li koje su najveće zablude vezane za izgradnju savršene stražnjice? Otkrila nam ih je Tea Kravaršćan

Znate li koje su najveće zablude vezane za izgradnju savršene stražnjice? Otkrila nam ih je Tea Kravaršćan

Tekst: A.P.


 

Sad kad nam je ljeto na izmaku i već se svi moramo vratiti obvezama dobro je vrijeme da postavimo neke nove ciljeve. Ako redovno vježbate, a trebali biste bar da očistite glavu od ovog stresa u kojem svi živimo otkako nas je snašla pandemija, onda sigurno znate da bez pravilnog rada, truda i režima prehrane nema ni rezultata. Dovoljan je samo jedan pogled na društvene mreže da vam postane jasno da je izgradnja gluteusa još uvijek prvi traženi pojam kod fitness influencerica i trenera. Mnogi na Instagramu prodaju svoje online programe za stražnjicu iz snova (tako kažu) te predlažu odgovarajući plan prehrane naravno obogaćen svim silnim pokroviteljima koji ih sponzoriraju.

Znate li koje su najveće zablude vezane za izgradnju savršene stražnjice? Otkrila nam ih je Tea Kravaršćan (фото 1)

 

Kad se radi o ovom dijelu tijela smatramo da na Instagramu kod nas nema većeg ženskog autoriteta od Tee Kravaršćan koja na svom profilu svakodnevno motivira nekih 50 tisuća ljudi koji ju prate. Tea rado dijeli svoje fotografije iz vremena prije nego što je počela strogi režim treninga i prehrane te impresivnih rezultata koje je postigla nakon treninga. U skladu s novom jesenskom sezonom u koju ulazimo spremni za self-care i dobre rezultate, upitali smo Teu koje su to najveće zablude vezane za izgradnju gluteusa? Možda ste u neke i sami vjerovali dosad.. Pa krenimo redom.

 

Znate li koje su najveće zablude vezane za izgradnju savršene stražnjice? Otkrila nam ih je Tea Kravaršćan (фото 2)

 

“Čučnjevi su najbolja vježba za izgradnju gluteusa”

 

 

Ne postoji “najbolja” vježba za gluteus. Gluteus se sastoji od tri mišića i ne pogađa svaka vježba isti mišić stoga ne možete očekivati da ćete radeći samo čučnjeve postići željeni rezultat. Trebate kombinirati različite vježbe kako biste obuhvatili čitav mišić.

 

 

“Svakodnevni trening gluteusa povećava isti”

 

 

Ako želite rast mišića izbjegavajte pretreniranost. Čestim treninzima iste mišićne skupine ne dozvoljavate mišićima adekvatni odmor, a mišići rastu kada se odmarate, a ne za vrijeme treninga. Stoga je preporuka za trening gluteusa 2-3 puta tjedno.

 

Znate li koje su najveće zablude vezane za izgradnju savršene stražnjice? Otkrila nam ih je Tea Kravaršćan (фото 3)

 

“Prehrana nije bitna za izgradnju gluteusa”

 

 

Hrana igra veliku ulogu u izgradnji mišića kao i kod oporavka. Dnevni unos kalorija određuje hoćete li dobiti na težini ili gubiti. Ako je cilj povećanje mišićne mase uz kvalitetan trening morate povećati i kalorijski unos, odnosno biti u kalorijskom suficitu.

 

 

“Ne mogu povećati gluteus jer nemam dobru genetiku”

 

 

Istina je da je genetika važan faktor kada se radi o obliku i veličini gluteusa no ne znaci da ne možete uopće povećati taj dio tijela, stvar je samo do koje granice može ici. Netko sa lošijom genetikom morat će uložiti puno vise rada i truda ali nije nemoguće.

 

Znate li koje su najveće zablude vezane za izgradnju savršene stražnjice? Otkrila nam ih je Tea Kravaršćan (фото 4)

 

“Treniram redovito mjesec dana i nisam postigla željeni rast gluteusa”

 

 

Povećanje gluteusa ne može se dogoditi preko noći. Gluteus je najveći mišić na tijelu te zahtijeva puno vremena i rada na njemu. Ako ste konstantni s treninzima, jedete dovoljno i kvalitetno, postepeno povećavate kilažu na treninzima, odmarate dovoljno naravno da možete vidjeti neke promjene pa čak i u prvih nekoliko tjedana, ali za konkretne rezultate potrebni su mjeseci pa i godine rada.

 

Related articles

Buro 24/7 Selection

Leave a comment

više