Traži

Facebook je lansirao dejting aplikaciju i nismo sigurni što o tome mislimo

Facebook je lansirao dejting aplikaciju i nismo sigurni što o tome mislimo

Jer postojećih desetak nije bilo dovoljno dobro

Tekst: E.G.


Fotografija: Facebook,
Buro247.rs

Za sve one koji su dosad (bez)uspješno lajkali stotine i stotine fotografija, slali zahtjeve za prijateljstva, a svojevremeno i bjesomučno pokeali, stižu sjajne vijesti. Facebook je, naime, službeno najavio lansiranje svoje verzije dejting stranice, odnosno olakšao put svim onim udvaračkim procesima koji su se ondje i tako odvijali. Facebook Dating je trenutno dostupan samo u SAD-u, i to za osobe starije od 18 godine, dok bi se korisnici iz Europe s platformom trebali početi upoznavati početkom iduće godine.

Zašto nam je, pobogu, potrebna još jedan Tinder/OkCupid/Badoo (i nastavi niz) i je li baš Facebook, obzirom na svoje brojne probleme povezane uz neovlašteno davanje privatnih podataka svojih korisnika trećim stranama (samo dan prije lansiranja ove aplikacije Facebook je bio upleten u najnoviju aferu "curenja" podataka - objavljeni su telefonski brojevi 419 milijuna korisnika), tvrtka kojoj će htjeti ponuditi još malo materijala od kojeg potencijalno mogu profitirati? Očiti je odgovor možda da nam još jedna takva aplikacija doista nije potrebna i da rijetko tko više nonšalantno na internetu ostavlja svoje privatne podatke, ali ne smije se zaboraviti da Mark Zuckerberg i njegov tim ništa ne rade nepromišljeno, a kad lansiraju uslugu sličnu onoj koja već postoji, potrude se da ona ima i dodatnu vrijednost.

Pa, evo kako bi cijela stvar u praksi trebala funkcionirati. Za početak, bitno je naglasiti da će Facebook Dating račun biti odvojen od vašeg Facebook računa, i samo će vas oni koji su ga unutar originalne platforme također aktivirali moći vidjeti. Nadalje, upravo s obzirom na prethodno spomenute probleme s privatnošću, ovdje će korisnici biti navedeni samo uz ime i godinu, a posebno naznačen neće biti čak ni spol. S druge strane, vaši Instagram postovi će se pomoću samo nekoliko klikova lako integrirati u vaš dejting profil, a on će generalno biti temeljen na vašim postojećim Facebook i/li Instagram profilima. Ovdje dolazimo upravo do vjerojatno i glavne komparativne prednosti ove aplikacije nad konkurencijom - raspolaže već s cijelim nizom privatnih informacija o svojim korisnicima i posljedično im može ponuditi bolje matcheve

Naime, osobe koje nemate među svojim prijateljima će vam biti sugerirane s obzirom na pripadnost sličnim grupama, događajima koje ste posjećivali ili generalnim interesima, no opciju pronalaska srodne duše imat ćete i među svojim postojećim prijateljima - dodate li nekog od njih u kategoriju Secret Crush i doda li ta osoba i vas, to će vam se obznaniti. Učini li to samo jedna od dvije strane, drugoj se strani to neće obznaniti. Uz to, ovdje neće biti ni svima dobro poznate swipe opcije, već ćete bilo kome moći uputiti komentar ili lajk (nismo, doduše, sigurni koliko će to neželjenih interakcija polučiti). U konačnici, moramo spomenuti i da je ova aplikacija, za razliku od brojnih konkurentskih opcija, potpuno besplatna (barem zasad) i nitko neće morati plaćati za kompletniju uslugu.

Ne treba nužno biti pretjerano paranoičan i u svemu novom povezanom s tehnologijom tražiti nešto loše. Na kraju krajeva, možemo se vratiti na početak priče i zaključiti kako je Facebook ovim potezom samo sistematizirao interakcije koje se na njemu oduvijek odvijale i sve skupa svojim korisnicima učinio još jednostavnijim. No, s obzirom na to da većina pripadnika generacije millennialsa i generacije Z i dalje većinu vremena provodi na Facebooku i na Instagramu i Marku Zuckerbergu smo odavno omogućili prelak pristup našoj životnoj intimi, pa možda nije loše dva puta razmisliti prije nego što ga baš objeručke prihvatimo i u svom krevetu.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar