Traži

\"Girlboss\" je nova društvena mreža koja povezuje snažne žene i stvara poslovne prilike

"Girlboss" je nova društvena mreža koja povezuje snažne žene i stvara poslovne prilike

Nova društvena mreža potpuno je drugačija od svega što smo do sada vidjeli

Tekst: L.L.


Fotografija: Unsplash / Instagram

Nova platforma kreirana kako bi povezala žene i stvorila nove poslovne prilike ideja je Sophie Amoruso, poznate američke poduzetnice, osnivačice brenda Nasty Gal, autorice knjige Girlboss i glavnog lika u istoimenoj seriji. Amoruso se sada bacila na stvaranje nove ženske zajednice, svojevrsnog LinkedIn-a novog doba, koja na jednom mjestu spaja ambiciozne, kreativne, sposobne žene iz različitih sfera poslovnog života s ciljem povezivanja i kreiranja novih poslovnih suradnji.

Girlboss je mjesto za sve one u potrazi za poslom, novim suradnjama na različitim poljima počevši od dizajna, kreativnog pisanja, organiziranja događaja pa sve do klasičnih uredskih poslova. Platforma je zapravo osmišljena, objasnila je Sophia Amoruso u jednom od intervjua, tako da svaka od registriranih korisnica može stvoriti svojevrstan prošireni online životopis, podijeliti iskustva s ostatkom korisnica i stvarati nove poslovne prilike. Amoruso je također dodala kako ne želi dosadnu, previše profesionalnu mrežu već opušteno mjesto na kojem će žene, za sada samo iz Amerike, a kasnije i cijelog svijeta, razmjenjivati iskustva i stvarati nova poznanstva. Još jedna od komponenti nove platforme su i online razgovori s nekim od najutjecajnijih žena Amerike u poslovnom svijetu koje će putem Girlboss mreže dijeliti savjete ostatku registriranih korisnica.

"Girlboss" je nova društvena mreža koja povezuje snažne žene i stvara poslovne prilike (фото 1)

Sophie Amoruso rekla je kako je Girlboss namijenjen isključivo otvorenim ženama koje su spremne stjecati nova poznanstva i s ostatkom zajednice dijeliti svoj online i offline život. "Girlboss je stvoren za milenijalke otvorenog duha, a članstvo je besplatno i dostupno svima", istaknula je Amoruso u jednom od intervjua. Na novoj platformi nema straha niti od zatrpavanja sadržajem upravo zato što će svaka korisnica dnevno moći poslati tek jedan zahtjev ili poruku te se zatim toj komunikaciji posvetiti u potpunosti. Kada smo prvi puta čuli za Girlboss platformu, cijela nam je ideja zvučala itekako zanimljivo i  odmah smo se poželjeli priključiti. Nažalost, za registraciju je za sada još uvijek potrebna potvrda putem mobitela za koju je potrebno posjedovati i broj nekog od američkih operatera. Preostaje nam samo čekati da Girlboss postane globalni hit kako bismo se već sutra mogli povezati sa snažnim ženama iz cijelog svijeta te zajedničkim snagama stvarati neke nove, velike stvari.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar