Search

Iskustvo 3D kupovine kod Tommyja Hilfigera

Iskustvo 3D kupovine kod Tommyja Hilfigera

Uz pomoć tehnologije


Image: buro247.ru

Iskustvo trodimenzionalnog prikazivanja revije na ekranu odsad je dostupno i kupcima

Obožavatelji brenda Tommy Hilfiger od jučer su službeno trodimenzionalno uključeni sa svojim omiljenim brendom putem uređaja Samsung Gear VR. Iako vam ovaj termin ne znači ništa posebno, radi se o uređaju koji je zaslužan za malu revoluciju u pogledu na modu. Naime, kupci će s pomoću ovih virtualnih naočala u dućanima kuće Tommy Hilfiger u New Yorku, Londonu, Parizu, Milanu, Amsterdamu, Düsseldorfu, Firenci, Zürichu i Moskvi gledati revije i to na način da djeluju potpuno živo. To znači da će iskustvo s modne piste kupce inspirirati za kupnju. Točnije, kombinaciju koju vide na modelu moći će pronaći i u trgovini. Ovakve naočale bile bi hvalevrijedan potez i za brojne druge dizajnere, ali i high street brendove.

 

Related articles

Buro 24/7 Selection

više