Traži

Planira li Facebook s novom opcijom opasno ugroziti LinkedIn?

Planira li Facebook s novom opcijom opasno ugroziti LinkedIn?

Facebook VS LinkedIn


Fotografija: TechCrunch

Hoće li Facebook uskoro postati nova i bolja platforma u odnosu na specijalizirani LinkedIn i to za sve one koji su u potrazi za poslom ili one koji ga nude?

Iako je LinkedIn vjerojatno prvo na što pomislite danas kada ste u potrazi za novim poslovnim prilikama, uz naravno, sve popratne lokalne servise, čini se kako bi tu vodeću svjetsku ulogu u online domeni mogao sada preuzeti Facebook. Naime, ekipa s online portala TechCrunch otkrila je novu misterioznu opciju koja se pojavljuje u sklopu njihovog Facebook pagea, a tim povodom se onda i sam Facebook oglasio te potvrdno odgovorio kako testiraju neke nove mogućnosti - business tab za oglašavanje poslova te apliciranje na njih.

Za mnoge kompanije ovo je mogućnost koja će im na vrlo jednostavan, prigodan i atraktivan način ponuditi puno bolje rješenje za postavljanje oglasa za posao na jedinstvenom mjestu gdje svakodnevno aktivno boravi ogromna količina ljudi, no, iz perspektive jedne društvene mreže koja inicijalno nije krenula s tobom idejom, s obzirom na njezine korisnike, opcija je to koja bi im mogla na neki način, tvrde mnogi, možda i naštetiti? Pritom mislimo na preklapanje onog privatnog i poslovnog, čega se mnogi u posljednje vrijeme itekako pokušavaju odreći odnosno, to razdvojiti.

Planira li Facebook s novom opcijom opasno ugroziti LinkedIn? (фото 1)

"Sudeći prema ponašanju Facebook korisnika i njihovih interesa, niz malih tvrtki upravo tu često postavlja proizvoljno kreirane oglase za posao i zbog toga smo bili motivirani testirati mogućnost posebnog taba za objavljivanje natječaja za posao, kao i onaj povratni dio, vezan uz apliciranje kandidata" doznali su od glasnogovornika Facebooka u TechCrunchu. Isto tako, navodno će tvrtke putem Facebooka moći "zapošljavati" na dva načina. Prvo, jednostavnim klasičnim postanjem kao i do sada, ali s pripadajućim dodacima, poljima kao što su naznake za poziciju, iznos plaće, opis pozicije i slično, dok će se oglasi prikazivati svima onima koji tu tvrtku ili brend prate i naravno, prema algoritmu interesa.

Druga mogućnost je već spomenuti jedinstveni "Jobs tab", koji će se nalaziti u sklopu Facebook pagea pojedine tvrtke, odnosno brenda, a za prijavu na raspisani natječaj bit će dovoljno kliknuti na "prijavi se" nakon čega bi se trebale pojaviti i ostale informacije o natječaju, kao i obrazac za popunjavanje. Jednom kada se popuni sve traženo, poslodavac prijavu dobiva u obliku Facebook poruke, no u tom trenutku je bitno pripaziti da se slučajno ne zalomi i kakav neprilagođeni emoji. Navodno je za sada sve još u testnoj fazi, a pitanje je samo dana kada će iz Facebooka potvrditi i službeno te pod kojim uvjetima i plasirati ovu nimalo iznenađujuću mogućnost.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor