Search

Pronašli smo pet genijalnih aplikacija za lakšu organizaciju

Pronašli smo pet genijalnih aplikacija za lakšu organizaciju

Kaosu je došao kraj

Tekst: L.L.


Image: Unsplash

Ulazite li u skupinu ljudi koja nikako ne može upamtiti baš sve dnevne obaveze, koja u tjednu obavlja veću količinu zadataka i koja bi voljela imati uvid u obavljeni posao ili pak, primjerice, financijsko stanje svakog mjeseca, ovih pet aplikacija za lakšu organizaciju bit će vam itekako od pomoći. Osim što su jednostavne za korištenje, vaš će život na dnevnoj, tjednoj ili mjesečnoj bazi učiniti daleko lakšim.

Todoist

Jednostavna za korištenje, klasičnog dizajna i idealna za bilježenje svakodnevnih zadataka, Todoist je jedna od najpoznatijih aplikacija takve vrste. Dopušta stvaranje popisa zadataka, postavljanje rokova i ciljeva, dijeljenje projekata s drugim korisnicima, označavanje pojedinih kategorija različitim bojama i, ono najbolje, praćenje vlastitog napretka.

Evernote

Evernote je aplikacija idealna za one koji podsjetnike i zadatke vole zapisivati na papiriće, a kako bi isto to zapisivanje bilo što učinkovitije, dovoljno ih je tek fotografirati i ubaciti u aplikaciju. Odlična je za brzinske bilješke koje nam često padaju na pamet, ali ih vrlo brzo zaboravljamo te jednostavno upisivanje obaveza u kalendar.

Wunderlist

Za one koji obaveze vole dijeliti s drugim članovima kućanstva, prijateljima ili boljim polovicama, Wunderlist će biti savršen odabir kada je u pitanju organizacija. Ova će vam aplikacija, naime, pomoći da bilježite sve planove, organizirate posao, podsjetiti vas na važne događaje, ali i povezati vas s najbližima kada je u pitanju obavljanje zadataka poput kućanskih poslova, nabavke ili, primjerice, kupovine poklona prijateljima.

Dropbox

Aplikacija Dropbox mobilna je verzija desktop programa koji na najjednostavniji način pomaže spremiti fotografije i dokumente u virtualni prostor koji zatim možete podijeliti s prijateljima ili obitelji. Idealan je za organizaciju često prenatrpanih mobilnih foto albuma, a odlična je vijest i da je aplikacija u potpunosti besplatna.

Expensify

Expensify je aplikacija koja će vam pomoći kod organizacije mjesečnih troškova. Koristiti je možete u poslovne, obiteljske, ali i privatne svrhe, a dobar odabir bit će za freelancere i male poduzetnike. Dopušta skeniranje računa i praćenje potrošnje na mjesečnoj bazi te istu sprema kako biste uvijek bili upućeni u vlastito financijsko stanje.

Related articles

Buro 24/7 Selection

Leave a comment

više