Search

Sve što trebate znati o TikToku, trenutačno jednoj od najpopularnijih društvenih mreža na svijetu

Sve što trebate znati o TikToku, trenutačno jednoj od najpopularnijih društvenih mreža na svijetu

Treba li nam još jedna?

Tekst: L.L.


Image: Imaxtree,
Unsplash

Aplikacija pomoću koje korisnici mogu kreirati zabavne kratke filmove te ih zatim dijeliti s ostalim korisnicima, najprije je nosila ime Musical.ly, a koristilo ju je preko 100 milijuna korisnika diljem svijeta. U kategoriju zabavnih kratkih filmova ulazilo je baš sve, od jednostavnih zapisa nalik Insta storyjima pa sve do lip sync videa svih mogućih vrsta. Također, videe kreirane na tadašnjoj Musical.ly aplikaciji korisnici su mogli dijeliti i na ostalim mrežama te je trajanje videa od 15 sekundi bilo i ostalo jednako trajanju Instagram storyja.

Sve što trebate znati o TikToku, trenutačno jednoj od najpopularnijih društvenih mreža na svijetu (фото 1)

U kolovozu 2018. godine, Musical.ly aplikaciju kupila je kineska kompanija ByteDance i svi korisnici automatski su prebačeni u aplikaciju TikTok, a ista je, za razliku od prethodne, nudila širi spektar opcija te su je korisnici vrlo brzo prihvatili kao da je zapravo oduvijek postojala. TikToku su dodani filteri, video zapisi iz filmova i serija, glazbeni spotovi i sve ono što je korisnik može iskoristiti za stvaranje vlastitog sadržaja. Također, korisnici su s vremenom kreirali glazbene i plesne izazove, pomoću TikTok videa izvode mađioničarske trikove i objavljuju drugi zabavan sadržaj.

Jedna od najvećih prednosti ove, relativno nove aplikacije na svjetskom i domaćem tržištu, jest i činjenica da je neopisivo jednostavna za korištenje, stvaranje, dijeljenje i praćenje. Tek nekoliko klikova i avantura stvaranja zabavnih video zapisa koje ćete zatim dijeliti s prijateljima može početi. Filmići ne traju predugo, a zbog najčešće zabavnog karaktera, odlična su podloga za malo smijeha uz smiješno malo truda. I upravo je to ono što TikTok čini toliko popularnim.

Jedan od razloga sve veće popularnosti mogla bi biti činjenica da su upravo zvijezde iz svijeta filma i glazbe masovno počele koristiti TikTok za vlastitu promociju te tako digle popularnost samoj aplikaciji. Naime, jedan od prvih koji je TikTok predstavio široj javnosti bio je Jimmy Fallon, tv ličnost čiji su zabavni video zapisi i izazovi potakli brojne korisnike diljem svijeta da, unatoč prvotnom odbijanju, i oni napokon preuzmu aplikaciju pa se upuste u još jedan, do tada nepoznat, oblik kreiranja sadržaja.

Sve što trebate znati o TikToku, trenutačno jednoj od najpopularnijih društvenih mreža na svijetu (фото 2)

Također, TikTok je u velikoj mjeri fokusiran na lokalnu zajednicu pa tako najprije izbacuje filmiće nastale u našoj blizini te tako povezuje ljude, prati i stvara nove trendove na lokalnoj razini, a i izazove koje korisnici sami postavljaju lakše je ostvariti unutar manje grupe korisnika. Odlična je za stvaranje novih poslova, posebice za influencere i čini se, s tim je otkrićem, TikToku zagarantirano barem još nekoliko mjeseci uspješnog poslovanja.

Zanimljiva je i pohvalna činjenica da je TikTok, za razliku od Instagrama i Facebooka, nešto osvještenija aplikacija te korisniku nakon dva sata korištenja šalje upozorenja o pretjeranom korištenju. Ova društvena mreža namijenjena je ponajprije mlađoj populaciji te shvaćanje iste od strane korisnika naviklih na Facebook i Instagram nije nešto se podrazumijeva, a pitanja je li nam, bez obzira na dob, zbilja potrebna još jedna društvena mreža, čini se, još će neko vrijeme ostati neodgovorena. Sudeći po trenutnom broju od gotovo milijarde preuzimanja aplikacije u svijetu, rekli bismo, itekako nam je potrebna. No, kao i u većini sličnih boomova, vrijeme će pokazati.

Related articles

Buro 24/7 Selection

Leave a comment

više