Traži

Jeste li ikad razmišljali o teleportaciji? Ovog vikenda je možete i isprobati u Muzeju iluzija!

U sklopu kampanje Ožujskog piva "I u budućnosti – ostajemo di smo"

Urednik: BURO.


Fotografija: PR

Često se pojavljuje u filmovima znanstvene fantastike, književnosti i video igrama - teleportacija je hipotetski prijenos materije ili energije s jedne točke na drugu bez prolaska kroz fizički prostor. Većina znanstvenika nikada nisu vjerovali u teleportaciju, no Ožujsko pivo i agencija BBDO uspjeli su, barem za potrebe televizije, izumiti ovu fantastičnu mogućnost u kampanji "I u budućnosti - ostajemo di smo". Upravo tome slično iskustvo teleportacije čeka ovog vikenda sve posjetitelje Muzeja iluzija u Zagrebu. Ali oni se neće teleportirati samo u drugu prostoriju već u - Žujinu tvornicu. Tamo će, naime, posjetitelj stariji od 18 godina gurnuti ruku kroz teleport i dohvatiti pivo direktno s tvorničke trake.

Omiljeno hrvatsko pivo i ove godine nastavlja s kampanjom u kojoj se predstavlja svijet u budućnosti u kojem su tehnološki iskoraci omogućili teleportaciju. Ljudi iz raznih zemalja diljem svijeta novu fantastičnu mogućnost iskoristili bi za istraživanje svakog kutka planeta, pa i šire. Hrvati, predstavljeni kroz već tradicionalne Žujine protagoniste Gorana Navojca, Gorana Bogdana i Renea Bitorajca, s druge strane ne bi osjećali potrebu za istraživanjem svemira, već bi novu tehnologiju na kreativan način iskoristili kako bi tipičnu hrvatsku svakodnevicu učinili još lakšom.

"Ožujsko pivo u svojim kampanjama obrađuje aktualne teme, a u kampanji 'I u budućnosti - ostajemo di smo' obradili smo vrlo važnu društvenu temu kroz specifičan i prepoznatljiv Žujin humor. Na tragu velikog uspjeha prošlogodišnje kampanje, koja je oduševila i struku i širu javnost, htjeli smo podsjetiti na specifičnost našeg naroda, na to koliko smo domišljati, snalažljivi i humoristični, a pritom prvenstveno vjerni svome", rekao je Ivan Šuvar, direktor marketinga i izvrsnosti brendova Zagrebačke pivovare.

Ne propustite isprobati aktivaciju u Muzeju iluzija od petka 31. siječnja do nedjelje 2. veljače 2020., a više informacija o ovogodišnjoj kampanji dostupno je na službenoj web stranici Ožujskog piva.

Napišite komentar