Search

Moët & Chandon predstavio limitiranu ediciju boce Moët Impérial

Moët & Chandon predstavio limitiranu ediciju boce Moët Impérial

Tekst: BURO.


Francuska šampanjska kuća Moët & Chandon najavljuje globalnu suradnju sa svjetski poznatom modnom dizajnericom Yoon Ahn, koja je kreirala limited edition bocu Moët Impérial, a sve u svrhu humanitarnog cilja.

Moët & Chandon x AMBUSH suradnja pokazuje želju šampanjske kuće za partnerstvom i povezivanjem s vrijednostima novih generacija, urbanih i kreativnih, što odlikuje i modnu dizajnericu Yoon, suosnivačicu i kreativnu direktoricu brenda AMBUSH poznatog po modnim inovacijama, kreativnošću i vizijom novog doba.

Moët & Chandon predstavio limitiranu ediciju boce Moët Impérial (фото 1)

Modnoj zvijezdi u usponu među novom generacijom inovativnih dizajnera ponuđena je suradnja od strane ove velike šampanjske kuće kako bi unijeli modernu viziju i senzibilitet u kreiranju limited edition boce AMBUSH, uz obostrano poštivanje tradicije i velike želje da se suvremeno stvaralaštvo stavi u službu očuvanja prirode.

Ova suradnja posebna je i po tome da je prvi put u 152 godine prepoznatljiva ikonska boca Moët Impérial nastala 1869. godine redizajnirana. Upravo to uspjelo je Yoon koja je redizajnirala i minimalističkom estetikom promijenila prepoznatljivu zlatnu boju vrata boce u duboku nijansu crne te kao kontrast dodala novu utisnutu etiketu u bijeloj boji.

Moët & Chandon predstavio limitiranu ediciju boce Moët Impérial (фото 2)

Moët & Chandon x AMBUSH limited edition boca sadrži Moët Impérial – legendarni šampanjac stvoren 1869. godine koji utjelovljuje jedinstveni stil ove šampanjske kuće karakterističan po intenzivnoj voćnosti i elegantnoj zrelosti. Moët & Chandon Impérial Brut odražava bogatstvo i raznolikost područja vinograda u regiji Champagna, a time i harmoničan blend tri sorte grožđa: crnog pinota, pinot meuniera i chardonnaya.

Yoon ističe kako je prilikom posjeta Epernayu u Francuskoj jasno vidjela svu ljepotu i odanost prirodi, “terroiru” i njezinom očuvanju koje promiče ova velika šampanjska kuća. Upravo to bilo je inspiracija Yoon za suradnju i dogovor s “World Land Trust” –„Međunarodna dobrotvorna organizacija“ - koja štiti biološki najugroženija prirodna staništa na svijetu i pruža trajnu zaštitu divljih životinja - kojoj će se donirati dio dobiti od prodaje Moët Impérial limited edition AMBUSH. Upravo ovom hvale vrijednom suradnjom pomoći će se očuvanju prirode i bioraznolikosti rezervata Canandé u ekvadorskoj šumi Chocó koja je ugroženija čak i od amazonske prašume.

Related articles

Buro 24/7 Selection

Leave a comment

više