Search

Otkrijte koje je najbolje mjesto za ljubljenje u Zagrebu

Otkrijte koje je najbolje mjesto za ljubljenje u Zagrebu

Cmok&Bok (Kiss&Tell) ruta


Image: PR

Posjetitelji Zagreba ovog Adventa spajaju običaj poljupca pod imelom s turističkim obilaskom grada, sve uz pomoć pametnih telefona

Međunarodno nagrađivana mobilna aplikacija Zagreb Be There nudi novu božićnu rutu za turistički obilazak grada. Cmok&Bok (Kiss&Tell) ruta promovira ljubav kao bit božićnih blagdana, a sastavljena je od zagrebačkih lokacija na kojima turisti i građani mogu fotografirati poljubac s nekim koga vole i podijeliti ga na društvenim mrežama, ne bi li dobili mogućnost za osvajanje nagrada. 

Ovime je Turistička zajednica grada Zagreba odlučila upotrijebiti poljubac pod imelom, kao gotovo globalno poznat božićni običaj, kako bi ovog Adventa potaknula posjetitelje Zagreba na istraživanje novih neuobičajenih mjesta u gradu uz pomoć njihovih pametnih telefona. Naime, aplikacija na fotografiju automatski ubacuje poseban filter s božićnom imelom.

Otkrijte koje je najbolje mjesto za ljubljenje u Zagrebu (фото 1)

Kao dio kampanje, Goran Kovačević ili KovaZG, poznat po projektu Humans of Zagreb, fotografirat će poljupce i lokacije iz rute, a posjetitelji službene zagrebačke stranice za turiste na Facebooku moći će sudjelovati u pogađanju gdje se lokacija nalazi. Na samome kraju Adventa proglasit će se i najbolja lokacija za poljupce u Zagrebu, na temelju broja fotografija. Uz Cmok&Bok (Kiss&Tell), aktivirana je i već tradicionalna ruta Advent Zagreb koja se i ove godine sastoji od nezaobilaznih adventskih mjesta kao što su Ledeni park, Tomićeva ili Europski trg.

Kroz svojih pet stalnih i dvije adventske rute, Zagreb Be There posjetiteljima grada služi poput lokalnog insajdera u džepu, predlažući različite i manje razvikane tematske puteve za obilazak grada uz pomoć pametnih telefona. Aplikacija je besplatna i dostupna na Android i iPhone uređajima, a može se downloadati s mikrostranice betherezagreb.com.

Aplikaciju je 2014. godine osmislila i izradila agencija Bruketa&Žinić OM, a do sada je osvojila nekoliko nagrada, među kojima i onu za najbolju digitalnu turističku promociju u Europi (Tourism&Strategy Festival, Paris, 2015.) te za turističku inovaciju godine (Dani hrvatskog turizma, Opatija, 2015.)

Related articles

Buro 24/7 Selection

više