Traži

Ove godine na Weekend Media Festivalu otkrivamo što žene žele

Ove godine na Weekend Media Festivalu otkrivamo što žene žele

Jubilarni deseti Weekend od 21. do 24. rujna

Urednik: E.G.


Fotografija: PR

Žene su najmoćnija potrošačka skupina, a ipak ih mnoge industrije ignoriraju ili im pristupaju na potpuno pogrešan način...

U većini slučajeva u mnogim kategorijama proizvoda odluku o kupovini donose žene. Bez obzira tko je kupac, njihov savjet ili veto presudan je kod donošenja odluke. Čak 61 posto privatnog novca u SAD-u u njihovim je rukama, a primat su preuzele i u industrijama koje se i dalje percipiraju kao isključivo muške. Čak 47 posto 'gamera' danas su zapravo 'gamerke'. Pa ipak, komunikacija mnogih industrija i dalje im se ne prilagođava, a oni koji su pokušali, često su neslavno propali. "Činjenica je da su muškarci kreativni direktori u 90 od 100 vodećih reklamnih agencija u Americi. A muškarci baš i ne razumiju žene, što često dovodi do neprimjerene komunikacije koju žene odbacuju", objašnjava Ivan Stanković, osnivač i predsjednik regionalne agencije Communis iz Beograda.

Ove godine na Weekend Media Festivalu otkrivamo što žene žele (фото 1)

Na ovogodišnjem 10. Weekend Media Festivalu Stanković će sudionicima predavanja "Kako zadovoljiti žene?" ukazati na nove izazove s kojima se struka susreće zbog sve veće dominacije žena u potrošačkom segmentu. Predstavit će svoj komunikacijski koncept 5E koji će im pomoći doprijeti do ženske publike i konačno odgovoriti na vječnu zagonetku: što žene žele? Slova "e" u konceptu označavaju pet nezaobilaznih koraka u Stankovićevoj komunikacijskoj strategiji: excess, entertain, emotion, experience i engagement.

Deseti Weekend Media Festival ove se godine održava od 21. do 24. rujna u prostorima stare Tvornice duhana u Rovinju, pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe. U svom prvom desetljeću Weekend je ugostio gotovo 45, 000 sudionika: 1000 govornika, 35,000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca, 3500 studenata i 5000 akreditiranih novinara iz cijele regije. Pozicionirao se kao najveći komunikacijski festival u jugoistočnoj Europi, a prvi je najavio i neke od top trendova poput mobilnog oglašavanja, native oglašavanja, digitalizacije, programmatica i blockchaina. Weekend nije rezerviran samo za predavanja i diskusije, već je i mjesto za partyje i networking koji će ove godine biti podignuti na novu razinu.  

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor