Search

Tomislav Lončarić Lonac: \"Umjetnici moraju izlaziti iz svoje comfort zone\"

Tomislav Lončarić Lonac: "Umjetnici moraju izlaziti iz svoje comfort zone"

Jedinstvena izložba slavi 30 godina Ožujsko Božićnog piva

Tekst: BURO.


Image: Promo

Rad jednog od najpoznatijih domaćih uličnih umjetnika Tomislava Lončarića Lonca krasi etiketu ovogodišnjeg, tridesetog, izdanja Ožujsko Božićnog piva. Time se Lonac svrstao uz bok najvećim imenima domaće likovne umjetnosti. Naime, sve dosadašnje etikete Božićnog piva izložene su do kraja godine u prigodnom blagdanskom postavu u atriju Galerije Klovićevi dvori.

"Nisam odmah bio svjestan u kakvom sam se prestižnom društvu umjetnika našao. Znao sam za kolege mojih generacija, ali nisam znao da su i moji profesori bili dio te priče", govori nam Lonac pri obilasku izložbe etiketa koje su za Ožujsko Božićno pivo svojedobno radili i Antun Mateš, Ivan Lovrenčić, Vasilije Jordan, Ivan Lacković Croata, Miroslav Šutej, Rudolf Labaš, Zlatan Vrkljan, Zlatko Kauzlarić Atač, Đuro Pulitika, Vasko Lipovac, Rudolf Pater, Željko Kipke, Vjekoslav Vojo Radoičić, Matko Trebotić, Mladen Veža, Bruketa & Žinić, Ivica Propadalo, Livijo Rajh, Marko Tadić, Zlatan Vehabović, Mladen Donadini, Miron Milić, Manuel Šumberac, Saša Šekoranja, Rene Bachrach Krištofić, Ivona Jurić, Nikolina Zanetti, Stipan Tadić i Monika Meglić.

"Zaista mi je čast biti u ovom društvu", dodaje mladi umjetnik čija etiketa prikazuje pogled kroz prozor na jednu božićnu scenu i pivo koje se hladi. Za njega je ovaj rad poseban i jer je prvi put nešto stvarao koristeći digitalnu tehniku.

Tomislav Lončarić Lonac i Diana Jokić, menadžerica korporativnih komunikacija Zagrebačke pivovare

"Jako mi se sviđa ovaj način rada. Tehnologija nam zaista olakšava procese, a ja volim isprobavati nove stvari i općenito pomicati vlastite granice. Posebice u svom radu. Isprobavam one stvari u kojima mislim da sam loš jer se želim mijenjati, želim realizirati ono što mislim da mi ne leži, napredovati i konstantno se razvijati. Ljudi čijem se radu divim postavljaju ljestvicu visoko i dok to promatram mogu od svega odustati ili ići dalje. Nije mi cilj biti prepoznatljiv isključivo po jednoj vrsti stvaralaštva ili jednoj temi. Jer ako se zatvoriš u svoj svijet i ne prihvaćaš izazove, to nije dobro. Treba izaći iz svoje comfort zone", objašnjava Lonac čiji murali krase brojne zidove i ulice diljem svijeta.

Ističe i kako je sjajno raditi komercijalne stvari koje nađu put do široke publike. Takvih je primjera u novijoj povijesti umjetnosti puno. Zato su u Zagrebačkoj pivovari posebno ponosni na svoju 30 godina dugu tradiciju s Božićnim pivom i na suradnju sa svih 30 umjetnika.

"Drago nam je da su baš ovi umjetnici dali svoj potpis etiketama i na najbolji mogući način povezali umjetnost, tradiciju i blagdane. Svaka od ovih priča je drugačija i jedinstvena, ali im je poruka ista: širimo dobre emocije i ovih blagdanskih dana uživajmo u druženju i posebnim trenucima koji su još ljepši uz poseban okus Božićnog piva", komentirala je Diana Jokić, menadžerica korporativnih komunikacija Zagrebačke pivovare.

Osmišljeno i proizvedeno za uživanje u najljepšem dijelu godine, Božićno pivo postalo je omiljeno osvježenje i neizostavan dio blagdanskog stola za kojim nastaju nezaboravne uspomene.

Tomislav Lončarić Lonac: "Umjetnici moraju izlaziti iz svoje comfort zone" (фото 1)

Leave a comment

više