Search

Vizualni identitet lošinjskog ekskluzivnog hotela uvršten među najkvalitetniji domaći dizajn

Vizualni identitet lošinjskog ekskluzivnog hotela uvršten među najkvalitetniji domaći dizajn

Boutique Hotel Alhambra & Villa Augusta


Image: PR

Nakon mnogobrojnih međunarodnih priznanja, Boutique Hotel Alhambra & Villu Augusta prepoznala je i domaća struka. Zahvaljujući vizualnom identitetu koji potpisuje agencija Kuharić Matoš, lošinjski ekskluzivni hotel uvršten je na bijenalnu Izložbu hrvatskog dizajna s najkvalitetnijim domaćim produkcijama.

Kada se spoji aristokratski duh vremena i moderna udobnost dobije se prava formula za dizajn. Riječ je o vizualnom identitetu Boutique Hotela Alhambra & Villa Augusta, koji je, nakon međunarodnih priznanja, osvojio glas i domaće struke. Hotelski brend lošinjske Jadranka Grupe uvršten je na bijenalnu Izložbu hrvatskog dizajna 1516 zahvaljujući agenciji Kuharić Matoš koja je vizualnim identitetom te prostornim grafikama osigurala ovom ekskluzivnom hotelu mjesto među najboljim radovima hrvatskog dizajna.

Vizualni identitet lošinjskog ekskluzivnog hotela uvršten među najkvalitetniji domaći dizajn (фото 1)
“Veliki je izazov bio sudjelovati u projektu kreativnog oživljavanja objekta izgrađenog prije više od 100 godina, koji je danas izrastao u jednu od najluksuznijih hotelskih kuća u Hrvatskoj i šire. Objavljivanje projekta na Izložbi hrvatskog dizajna 1516 svojevrsna je dodatna potvrda kvalitete vizualnog identiteta Boutique Hotel Alhambra & Villa Augusta koji je već prepoznat na međunarodnim festivalima, a i bio je jedan od aspekata koji se razmatrao prilikom ulaska hotela u grupaciju Small Luxury Hotels of the World.  Ovo priznanje nas posebno veseli jer sudjelujemo na Izložbama hrvatskog dizajna još od 2001. godine kada je naša agencija prvi put osvojila Nagradu Hrvatskog dizajnerskog društva za grafički dizajn.”, izjavili su iz agencije Kuharić Matoš.
 
O projektu
Nagrađeni rad je dio projekta koji je agencija Kuharić Matoš osmislila za Boutique Hotel Alhambra, a koji se sastoji od vizualnog identiteta, projekta signalizacije i komunikacijske kampanje te prostornih grafika koje se provlače kroz interijer hotela. Projekt je već prije prepoznat i nagrađivan na međunarodnim festivalima. Na posljednjem izdanju natječaja Best Brand Awards, u konkurenciji iz cijelog svijeta, logotip za Boutique Hotel Alhambru agencije za dizajn i oglašavanje Kuharić Matoš pronašla su mjesto među finalistima.

Vizualni identitet lošinjskog ekskluzivnog hotela uvršten među najkvalitetniji domaći dizajn (фото 2)
Vizualni identitet Boutique Hotela Alhambre je stilski inspiriran secesijskim korijenima objekta, prvobitno izgrađenog 1912. godine, arhitekturom legendarnog bečkog arhitekta Alfreda Kellera, ali interpretiran na moderan način. Približava gostu duh vremena iz kojeg objekti potječu te oslikava sofisticiranost i luksuz hotela. Sam znak simbolizira i arhitektonsko objedinjavanje dva vrijedna Art Deco objekta - Ville Alhambre i Ville Auguste, očuvanih u izvornom obliku, koji s modernim nadogradnjama stvaraju potpuno novi, vrhunski hotel. Oplemenjen je ornamentima koji iz interijera prelaze i na sve komunikacijske materijale i na taj način gostu stvaraju osjećaj poznatog prostora u kojem je dobrodošao.
 
Grafike izložene na Izložbi hrvatskog dizajna 1516 nalaze se u sobama i hodnicima Boutique Hotela Alhambra & Ville Auguste, vizualno se nadovezuju na koncept i vizualni identitet hotela. Kroz spoj suvremenih grafičkih uzoraka i starih fotografija iz Lošinjskog podneblja, komuniciraju priče o poznatim lošinjskim kapetanima, brodovima, poznatim Lošinjanima i zanimljivostima otoka Lošinja s početka 20. stoljeća, kada je i izgrađena Villa Alhambra. Grafike su ručno oslikane zlatnom bojom i uramljene crnim okvirima u Guggenheim stilu. Ukupno je napravljeno 77 različitih grafika u dimenzijama od 60×80cm do 100×200cm.

Related articles

Buro 24/7 Selection

više