
Zavirite u millennial beauty oazu zvanu Glossier pop-up store u Londonu
Prvi showroom u Europi
Američki beauty brend omiljen među milenijalkama, čija je osnivačica Emily Weiss proglašena jednom od najvećih inovatorica u svijetu ljepote u posljednjih nekoliko godina, danas je službeno otvorio svoj pop-up store u Londonu. Europljankama do sad nije bio dostupan showroom u kojem mogu isprobati proizvode brenda Glossier čiji je slogan "Skin first - make-up second", a one s adresom u Ujedinjenom Kraljevstvu, Irskoj, Francuskoj, Švedskoj i Danskoj mogle su uživati u čarima online shoppinga. Iako je showroomu primarna svrha prodaja, Glossier pop-up store u Londonu puno je više od dućana.
Kao i na ostalih prodajnim lokacijama, velika je pozornost posvećena dizajnu interijera trgovine u kojoj se kriju neki od najprodavanijih beauty proizvoda kao što su Boy Brow, Cloud Paint, Lash Slick, Blam Dotcom i ostali. S obzirom na to da je dućan otvoren na adresi Floral Street u londonskoj četvrti Covent Garden, čitav interijer ukrašen je printom cvijeća. Isti print korišten je za tapete i tepihe u svim prostorijama, samo u različitim bojama. Osim toga, kako bi showroom odao počast gradu u kojem se nalazi, u jednoj prostoriji postavljena je instalacija koja predstavlja krovove britanske prijestolnice, a koja čini idealnu pozadinu za selfije.
Još jedan hommage Londonu je i brendirani kišobran koji se može kupiti ekskluzivno u ovom pop-up dućanu. Od svake prodaje kišobrana, dio iznosa, točnije pet funti, donirat će se humanitarnoj udruzi "Young Women's Trust" koja se bori za ravnopravnost spolova te mladim ženama koje su u potrazi za poslom pomaže pronaći radna mjesta. Londonski Glossier ostat će otvoren u čitavom blagdanskom razdoblju, točnije do 9. veljače 2020. godine, pa ako praznike provodite u blizini nemojte propustiti posjetiti ovaj jedinstveni pop-up.
Napišite komentar