Traži

Kako izgleda kada vikendaši spoje nespojivo?

Kako izgleda kada vikendaši spoje nespojivo?

Laibach & turizam, Uber & kazalište


Fotografija: PR

Kada već svima poznati vikendaši pripremaju poslastice za 8. Weekend Media Festival, onda nimalo ne iznenađuje što su ovoga puta odlučili spojiti nespojivo i otvoriti potpuno drugačiji svijet komunikacija

Taksi bez vozila i svijet bez banaka, Sjeverna Koreja i ska-punk, Gole žene i reklame iz Dubaija. Ukratko, užarene poslovne teme i zapaljivo dobra zabava - to je eksplozivna mješavina koju svim pustolovima regionalne komunikacijske industrije nudi ovogodišnji Weekend Media Festival.

Kako izgleda kada vikendaši spoje nespojivo? (фото 1)

U prostorima stare Tvornice duhana, pod pokroviteljstvom Adris grupe, u Rovinju će se od 24. do 27. rujna odvijati program od kojega će se dimiti na sve strane. Noviteti su u ovome području svakodnevna pojava, a upravo su ritam i užurbanost inspiracija osnivaču ovog festivala. „Često me pitaju kako nalazimo inspiraciju za svaki novi festival. Komunikacije i mediji su toliko dinamično područje, a svijet oko nas toliko se brzo mijenja da inspiracija dolazi sama od sebe. Potrebno je samo osluškivati i okupljati, a kao najbolje mjesto za okupljanje svake se godine dokazuje Rovinj. Ovdje ćete naći ljude koji imaju što reći, znaju slušati, puni su ideja i spremni su ih razmjenjivati.", poručio je direktor Weekend Media Festivala Tomo Ricov.

Kako izgleda kada vikendaši spoje nespojivo? (фото 2)

Ključne teme konferencijskog dijela programa su trendovi koji su i u svijetu novost, a u regiji jedva poznati. Ključni govornici su ljudi koji osvajaju sasvim nova područja poslovanja i nerijetko vode bitke protiv snažnih sila državne regulacije i monopola. Najjače ime vjerojatno je Anthony le Roux, generalni direktor Ubera za Istočnu Europu, najbrže rastuće startup kompanije na svijetu.

O dolasku Ubera u Hrvatsku i regiju govori se već mjesecima, a upravo u Rovinju imat ćemo priliku uživo čuti jednog od njihovih čelnih ljudi. Uber je sjajan primjer kako nove tehnologije drastično mijenjaju tradicionalne modele poslovanja, a slične se pouke mogu izvesti i iz promjena u svijetu oglašavanja. Native advertising je kod nas donekle poznat kao pojam, ali malo je stvarnih iskustava o učinkovitosti takvog komuniciranja. Programmatic je, s druge strane, sasvim novi način zakupa medija, a mogao bi vrlo brzo postati dominantan, pa vjerujemo da će ta tema privući veliki interes", najavljuje direktor programa Nikola Vrdoljak.

Kako izgleda kada vikendaši spoje nespojivo? (фото 3)

Program 8. Weekend Media Festivala prepun je iznenađenja pa će tako ove godine govornici biti iz različitih područja komuniciranja s javnosti, ali i medija. Uz le Rouxa, program Weekenda donosi i druge podjednako intrigantne sudionike, među kojima su Brian Morrissey, glavni urednik Digidaya, Ana Anđelić i Piero Poli iz agencije Havas te bankarski konzultant i digitalni stručnjak Mark Dek. Gosti Weekenda bit će i članovi grupe Laibach koja se upravo vratila s turneje po Sjevernoj Koreji, kao i bivši svjetski rekorder na 110 metara s preponama Colin Jackson, danas globalni direktor humanitarne utrke Wings for Life. Pridružit će im se i govornici iz kulture i turizma čime su Nikola Vrdoljak i Tomo Ricov spojili gotovo sva područja koja inače nemaju prilike obratiti se javnosti s iste pozornice.

Kako izgleda kada vikendaši spoje nespojivo? (фото 4)

Dolazak Ubera, Laibacha, programmatic i native advertising ključne su teme konferencijskog dijela festivala, a petak je rezerviran za Kandžiju i Gole žene, subota za Kawasaki 3P i Miki Solus. Ovo je samo dio onoga što vas očekuje u Rovinju, a cjelokupni program možete pogledati ovdje te na istoj stranici osigurati svoju ulaznicu za vikend iz snova. 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor