Traži

Kylie Jenner je upravo postala najmlađa milijarderka na svijetu i ljudi su bijesni

Kylie Jenner je upravo postala najmlađa milijarderka na svijetu i ljudi su bijesni

U čemu je problem?

Tekst: Ana Pavić


Ako ste sinoć skrolali po Instagramu, a znamo da 80% vas jeste, sigurno ste primijetili da je kompletan klan Kardashian/Jenner objavio novi tekst magazina Forbes u kojem se navodi da je Kylie Jenner službeno postala najmlađa milijarderka na svijetu. Kylie je u ovom natjecanju pretekla i Marka Zuckerberga koji je svoju milijardu zaradio s 23 godine, dok Jenner ima samo 21 godinu. Ništa osim pohvala ne bi bilo upućeno na račun mlade poduzetnice da se u priču opet nije uvukao termin "self-made". Naime, Forbes kaže da je Kylie svoje bogatstvo zaradila samostalno, a ta je tvrdnja izazvala lavinu komentara u medijima i na društvenim mrežama. Čak je i veliki CNN posvetio reportažu ovoj diskusiji, a u pomoć su pozvali Michaela Nortona, profesora s Harvarda, koji je kazao da samoostvarenost danas ima drugačije značenje, zahvaljujući društvenim mrežama.

Norton kaže da oko termina samoostvaren ne možemo biti isključivi jer je svatko u jednom trenutku trebao neku vezu ili poznanstvo koje mu je omogućilo da njegova ideja zaživi i da na osnovu toga napravi uspješan biznis. S društvenim mrežama se to promijenilo te danas mladima trebaju pratitelji koji će im poslužiti kao vjetar u leđa i neka vrsta garancije za svaku poslovnu ideju koju mogu progurati u svijet. Primjera radi, Kylie Jenner ima 128 milijuna pratitelja, a u kombinaciji sa svojim sestrama i Instagram profilom svog brenda ta brojka se penje na 500 milijuna pratitelja... Pritom govorimo samo o Instagramu. Snapchat i Twitter su priča za sebe. Toliki broj potencijalnih kupaca nema niti jedan svjetski brend, medij niti bilo koja druga slavna osoba. S ovom silom se ne može mjeriti ni svemoćna Beyonce. Podloga koju je obitelj Kardashian/Jenner stvorila za biznis je neupitna. Samo je trebala jedna dobra ideja da urodi plodom, a Kylie ju je imala.

jenner

Jenner je mogla uživati u novcu i slavi koje je dobivala od reality showa, tu i tamo ostvariti suradnju s nekim brendom i živjeti jako dobro kao svaka poznata tinejdžerica, ali je za razliku od mnogih mladih bogatašica koje su svoje novac naslijedile pokrenula biznis i uspjela ga samostalno dovesti do milijarde dolara. Kylie Cosmetics ima samo 12 zaposlenih, čime je njezin uspjeh još važniji. Naravno da joj je startna pozicija bila neusporedivo lakša od primjerice Oprah Winfrey koja je bila dijete siromašne samohrane majke iz Mississippija, ali nitko joj ne može osporiti činjenicu da je sama osmislila brend, proizvod i da je na njemu zaradila ozbiljan novac koristeći svoj utjecaj na društvenim mrežama.

Problem kod Kylie Jenner jest taj da će njezin uspjeh uvijek biti umanjen jer dolazi iz omražene obitelji koja se mnogima popela na glavu s medijskim spinovimaKardashiani su kao neka vrsta showbizz kraljevske obitelji u Americi i još uvijek važe za najprofitabilniji brend na svijetu. U godinama aktivnog sudjelovanja na svim online kanalima uvukli su se u svaku poru društva i napravili medijsku dominaciju kakva se ne pamti. Svaka od sestara ima posao koji obrće milijune dolara. Kim ima KKW Beauty koji godišnje okrene kakvih 100 milijuna dolara, Kylie je u godinu dana zaradila 307 milijuna dolara, Khloe Kardashian je zaradila 3,4 milijuna dolara sa svojim brendom Good American, a Kourtney upravo pokreće svoj brend Poosh koji je jučer najavila na Instagramu. Iako su Kardashiani u mnogočemu povlašteni, svi zaboravljaju da je ta kompletna obitelj samoostvarena i da su od prosječne upper scale familije iz predgrađa Beverly Hillsa došli do ovog statusa koji danas uživaju. Što je najsmješnije, krenuli su od najnižeg oblika samopromocije - porno uratka koji je Kim snimila s tadašnjim dečkom. Danas tu istu Kim Kardashian svi žele na svojoj večeri, dok joj prije pet godina nisu htjeli ni poslati pozivnicu za vrtnu zabavu. Njene sestre su logično iskoristile svaki djelić slave i prilika koje su im se pružile po putu kao što bi to napravila većina ljudi. Napadati djevojku koja ima 21 godinu jer je bila pametna i zaradila novac je jadan potez, pogotovo kad vidite da velik broj komentara dolazi od starijih "ozbiljnih" žena i muškaraca.

Reakciju na Jenner je zanimljivo promatrati jer govori puno o stanju u društvu. Uspjeh danas više no ikad izaziva revolt kod ljudi, pogotovo jer je on direktno prikazan kroz glamur života koji nam se servira na Instagramu. Iz tog jala se rađa mržnja koja uvijek završi u komentarima ispod fotografija. Došli smo u situaciju kad se ne možete pohvaliti svojim uspjehom javno bez da vam se javi pet "članova Mense" koji sjede u svojoj sobi i objašnjavaju vam zašto u stvari niste ništa postigli i gdje ste sve pogriješili. Kylie Jenner je samo jedan primjer možda udaljen od naše hrvatske stvarnosti jer kod nas djevojku njenog poslovnog kalibra nemamo, ali je lako uočljiv kroz primjer svakog hejtera u Hrvatskoj koji sjedi kući i objašnjava pučanstvu u komentarima na Indexu da je Rimčev C_Two automobil sranje i da ništa od toga neće zaživjeti. Dok jedni sjede kući i hejtaju drugi grabe u svijet i ostvaruju snove. Kojoj skupini želite pripadati?

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

više