Traži

Optimistično prema budućnosti: FACEBOOK predstavio novi logo

Optimistično prema budućnosti: FACEBOOK predstavio novi logo

Pokušaj spašavanja narušenog imidža

Tekst: D.D.


Fotografija: Newsroom Facebook

Američka kompanija FACEBOOK, u čijem su vlasništvu ne samo istoimena društvena mreža, već i korisnicima omiljeni WhatsApp i Instagram, predstavila je novi i pročišćeni dizajn logotipa koji će pomoći korisnicima da jasnije raspoznaju proizvode i servise koji se nalaze u njihovoj ponudi te će vizualno odvojiti kompaniju od društvene mreže. Naime, vizualni identitet aplikacije Facebook ostat će isti, dok će korisnici WhatsAppa i Instagrama jasnije biti naglašeno da su te dvije društvene mreže također u vlasništvu FACEBOOKA. Novi brending kompanije sastoji se od velikih tiskanih slova koja su, kako kažu tvorci ovog dizajna, mekih rubova te se koristi dinamična paleta boja, odnosno boje slova prilagođavaju se svojoj okolini, što bi trebalo predstavljati i način funkcioniranja te kompanije.

Optimistično prema budućnosti: FACEBOOK predstavio novi logo (фото 1)

Kako kažu iz kompanije za rebranding su se odlučili u nadi da će bolje komunicirati sa svojim korisnicima te da će biti jasno koje sve usluge pruža američka social media kompanija, međutim nešto realniji bi bio razlog odvajanja brenda FACEBOOK od skandala usred kojih su se nedavno našli, a koji su žestoko narušili reputaciju te kompanije i društvene mreže. Početkom 2018. godine, 15 godina od nastanka, Facebook je bio jedan od glavnih protagonista "skandala Cambridge Analytica" - ta je britanska konzultantska kompanija koristila osobne podatke korisnika društvene mreže bez njihova pristanka i to u političke svrhe. "Čistoća i otvorenost" jedne su od glavnih značajki novog vizualnog identiteta Facebook, a kako tvrde i same kompanije. Američka kompanija FACEBOOK, čiji je osnivač Mark Zuckerberg, time će se vizualno udaljiti od društvene mreže Facebook koju prati sve manja popularnost i generalna omraženost među korisnicima, a približiti se WhatsAppu i Instagramu - mrežama koje njihovi korisnici smatraju sigurnima, korisnima i zabavnima, za razliku od Facebooka.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar