
Platforma BURO. Adria je dobila novo pojačanje čime je najavljena još uzbudljivija poslovna sezona pred nama
Ovog proljeća dvije medijske kuće BURO. Hrvatska i BURO.Srbija su se udružile u zajednički multimedijalni projekt BURO. Adria. To povezivanje došlo kao logičan slijed događaja u razrađenoj poslovnoj strategiji koja povezuje Hrvatsku i Srbiju kao dva ključna regionalna tržišta. Pandemija je usporila realizaciju inovativnih projekata koji su bili planirani, ali usprkos nepovoljnoj regionalnoj i globalnoj situaciji, BURO. koncept nastavlja dalje s nekim novim strategijama i planovima koje ćemo predstaviti kada se tržište i situacija stabiliziraju.
Upravo to je zadatak nove regionalne direktorice Ivane Ukropine Laković koja je na ovu poziciju došla nakon 15-godišnje uspješne karijere u medijima i marketingu. Posljednjih 6 godina Ivana je provela u I&F McCann grupi kao Head of New Business.
„BURO. Adria se pozicionira kao publishing kuća specijalizirana za luksuzne brendove, ali i kao kreativni studio koji je pouzdan regionalni partner globalnih lifestyle brendova kao i marketinških i medijskih agencija. Naša misija je da postanemo vodeći techmedia partner u sferi industrije luksuza za zahtjevnu generaciju Z jer ovaj koncept nije samo dinamična digitalna platforma, već je i snažan međunarodno priznat glas sa stavom. Veselim se novim prilikama i izazovima u budućnosti s naglaskom na inovacije koje ćemo svakodnevno nuditi našoj publici. „ – kazala je Ivana o novoj poslovnoj epizodi.

Leave a comment