Search

Platforma BURO. Adria je dobila novo pojačanje čime je najavljena još uzbudljivija poslovna sezona pred nama

Platforma BURO. Adria je dobila novo pojačanje čime je najavljena još uzbudljivija poslovna sezona pred nama

Tekst: BURO.


Ovog proljeća dvije medijske kuće BURO. Hrvatska i BURO.Srbija su se udružile u zajednički multimedijalni projekt BURO. Adria. To povezivanje došlo kao logičan slijed događaja u razrađenoj poslovnoj strategiji koja povezuje Hrvatsku i Srbiju kao dva ključna regionalna tržišta. Pandemija je usporila realizaciju inovativnih projekata koji su bili planirani, ali usprkos nepovoljnoj regionalnoj i globalnoj situaciji, BURO. koncept nastavlja dalje s nekim novim strategijama i planovima koje ćemo predstaviti kada se tržište i situacija stabiliziraju.

Upravo to je zadatak nove regionalne direktorice Ivane Ukropine Laković koja je na ovu poziciju došla nakon 15-godišnje uspješne karijere u medijima i marketingu. Posljednjih 6 godina Ivana je provela u I&F McCann grupi kao Head of New Business.

„BURO. Adria se pozicionira kao publishing kuća specijalizirana za luksuzne brendove, ali i kao kreativni studio koji je pouzdan regionalni partner globalnih lifestyle brendova kao i marketinških i medijskih agencija. Naša misija je da postanemo vodeći techmedia partner u sferi industrije luksuza za zahtjevnu generaciju Z jer ovaj koncept nije samo dinamična digitalna platforma, već je i snažan međunarodno priznat glas sa stavom. Veselim se novim prilikama i izazovima u budućnosti s naglaskom na inovacije koje ćemo svakodnevno nuditi našoj publici. „ – kazala je Ivana o novoj poslovnoj epizodi.

 

Platforma BURO. Adria je dobila novo pojačanje čime je najavljena još uzbudljivija poslovna sezona pred nama (фото 1)

Related articles

Buro 24/7 Selection

Leave a comment

više