Search

Time Inc. lansira novu beauty platformu kojom žele privući millennialse i generaciju Z

Time Inc. lansira novu beauty platformu kojom žele privući millennialse i generaciju Z

The Pretty


Image: Buro247ru

Američki Time Inc. pokreće novu online platformu za ljepotu i kozmetiku, The Pretty, kojom žele privući millennialse i generaciju Z

Na stranici će objavljivati video sadržaj sa savjetima za njegu kože i kose, nanošenje šminke i sličnim temama, a on će biti prilagođen dijeljenju na društvenim mrežama kao što su Instagram i Facebook. "Naše korisnice su djevojke pripadnice milenijske generacije i generacije Z koje su zainteresirane za beauty, ali nisu profesionalci. One još ne znaju sve, zato je nužno da se mogu poistovjetiti sa sadržajem," rekla je Zoe Ruderman, direktorica strategije sadržaja za stil, zabavu i sport u Timeu za WWD.

Video sadržaj će biti kratak, kraći od dvije minute, a Timeov tim se kod njihovog kreiranja pita tri pitanja koja mogu biti nit vodilja za sve koji se danas bave video sadržajem u medijima. To su: "Čini li me ovaj video pametnijim i saznajem li u njemu nešto novo?", "Je li zabavan?" i "Želim li ga odmah podijeliti sa svojim prijateljima?"

Hoće li ovaj pothvat uspjeti tek ćemo vidjeti, no L'Oréal i Maybelline su već potpisali ekskluzivne sponzorske ugovore za The Pretty i tako pokazali da vjeruju kako bi ovaj projekt mogao narasti u nešto veliko.

Related articles

Buro 24/7 Selection

više