Search

Céline Dion kao ultimativna modna influencerica u novoj kampanji Instagrama

Céline Dion kao ultimativna modna influencerica u novoj kampanji Instagrama

Platforma na jedinstven način predstavila opciju shoppinga

Tekst: T.L.


Image: Instagram

Glazbena diva Céline Dion je oduvijek bila modna kameleonka. Od njezinog eksplozivnog proboja na scenu devedesetih do danas, kanadska pjevačica čudesnog glasa nikada se nije bojala riskirati kada je u pitanju moda, radilo se o ekstravagantnim kombinacijama za glamurozne crvene tepihe ili, pak, o ležernim streetwear lookovima. No, njezin je stil, pod svjetlima reflektora, posebno zabljesnuo u proteklih par godina kada se svaka njezina pojava u javnosti pedantno analizirala i, naravno, obasipala epitetima oduševljenja.

Modni utjecaj Céline Dion prepoznala je i najpopularnija društvena mreža Instagram, platforma koja je stubokom promijenila modu, stvorila modne influencere i postala neizostavnim alatom čitave industrije. Na tom tragu Instagram je nastavio djelovati uvodeći inovacije. Netom prije nadolazećih blagdana, predstavio je reklamni video kojim najavljuje svoju novu shopping opciju, a to je naumio učiniti u velikom stilu. I u tome je itekako uspio! U reklamnom videu glavnu riječ ima upravo Céline Dion, a za potrebe Instagramove promocije pop zvijezda je napravila remake svog hita iz devedesetih "It's All Coming Back To Me Now". Video, jasno, slavi upravo modu spomenutog desetljeća, vremenu koje je proslavilo Céline Dion i lansiralo ju u orbitu svjetske megazvijezde, ali i eri koja je u modnom smislu iznimno popularna i danas.

U videu se pojavljuje pregršt poznatih modnih brendova kao što su Natori, Revolve, Good American, Michael Kors, Marc Jacobs, Adam Selman Sport, Bershka, Oscar de la Renta i Retrosuperfuture, a sjajne odjevne kombinacije koje u Instagram videu nosi Céline Dion osmislio je poznati stilist Mel Ottenberg, najpoznatiji po svojoj suradnji s Rihannom. Osim što je izazvao pomutnju na društvenim mrežama zbog pojave glazbene dive, a njezin stil opet je ovjenčan samo superlativima, osnovna ideja videa je pokazati korisnicima Instagrama kako će izgledati shopping budućnosti te, jasno, pozvati ih da sami zakorače u nova iskustva virtualne kupovine.

Leave a comment

više