Traži

Dirljiva reklama s lijepom porukom koja je preplavila internet

Kratki film prepun razumijevanja


Fotografija: screenshot

Trominutni kratki film redatelja Terryja Raymonda prikazuje nesvakidašnji moment prihvaćanja i međusobnog razumijevanja oca i sina

Vrijeme blagdana period je u godini kada bi naglasak trebali staviti (ako već nismo prije) na obitelj, ljubav i međusobno razumijevanje. Upravo to je i tema nove reklame, točnije kratkog promotivnom filma za Kodak. Svojim dirljivim trominutnim uratkom imena "Understanding" (Razumijevanje), koji je režirao Terry Raymond podsjetio nas je da naše pametne telefone ostavimo na trenutak i vratimo se malo u prošlost te neke lijepe i bitne obiteljske momente ovjekovječimo fotoaparatima kao nekad te naravno, fotografije potom i razvijemo. Naravno, reklama ima i vrlo osjetljivu temu, odnos i razumijevanje oca i sina te kako se on uspio održati unatoč razotkrivanju nekih duboko čuvanih tajni. Naravno, recept je bezuvjetna ljubav koja je potom zabilježena i fotografijom koju će svi pamtiti, a koja je ujedno za neke i oslobađajućeg karaktera. Video pogledajte u sklopu članka… 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor