Traži

Instagram predstavio tri nove značajke koje olakšavaju shopping

Instagram predstavio tri nove značajke koje olakšavaju shopping

Baš u razdoblje najveće shopping manije

Tekst: D.D.


Fotografija: Buro247.me

Nakon što je nedavno predstavljena mogućnost shoppingiranja putem Instagram Storyja, društvena mreža je, baš u blagdansko vrijeme, odlučila predstaviti tri nova featurea vezana uz kupovinu. Kako bi se shopping putem Instagram maksimalno olakšao korisnicima stvorena je nova "Shopping collection", odnosno virtualni folder u koji, baš kao što ste dosad radili, spremate postove ili Storyje koje želi sačuvati, ali ovog puta se spremaju samo proizvodi koje želite kupiti. To se čini klikom na ikonu u donjem desnom kutu, a do shopping kolekcije dolazite putem svojeg profila. Kada ste spremni za kupovinu samo otvorite svoj folder i nastavite shoppingirati putem linkova na fotografijama proizvoda koji vode direktno na online shop određenog brenda. Po novom također možete, u videima modnih kuća, kliknuti shopping ikonu u donjem lijevom kutu te ćete vidjeti listu proizvoda koji su korišteni u videu. Ovaj feature je zasad dostupan samo za pojedine brendove, a do kraja godine će ih imati svaka kompanija. Posljednji update odnosi se na poslovne profile: scrollajući istima sada ćete vidjeti opciju "Shop" putem koje ćete moći vidjeti sve proizvode određenog brenda koje možete kupiti, kao i detalje poput naziva proizvoda, cijene i ostalog.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

više