Traži

Jeste li primijetili da svi slušaju podcastove? Pronašli smo one modne tematike koji bi vas mogli zanimati

Jeste li primijetili da svi slušaju podcastove? Pronašli smo one modne tematike koji bi vas mogli zanimati

"Next big thing" u svijetu medija

Tekst: D.D.


Fotografija: Instagram,
Buro247.ru

Ako vam se učinilo da u posljednje vrijeme svi "briju" na podcastove, u pravu ste. Podcast je serija digitalnih audiozapisa koji se mogu skinuti kako bi se slušali, a često se na njih možete predbilježiti pa se tako nove epizode skidaju same na uređaj koji koristite za preslušavanje istih. Naziv je skovao Ben Hammersley od riječi iPod i broadcast. Vrsta je to digitalnog medija koji svakako nije novost, ali su ga tek odnedavno počele koristiti modne kuće i mediji koji se bave tom tematikom, za koje znamo da poprilično kasne s inovacijama u području tehnike. Među njima je i Vogue koji primjerice, još uvijek "gura" svoja print izdanja - dapače, čak su i prvim podcast epizodama pretresali broj koji se u tom trenutku nalazi na kioscima s glavnom urednicom Annom Wintour. Na nešto bolji način su taj kanal komunikacije iskoristili Business of Fashion (njihov podcast nosi naziv Inside Fashion) i WWD - to je, naime, sjajan medij za sve one koji su zaposleni u modnoj industriji, kao i one koji je samo obožavaju, putem kojeg se može dobiti insajderski uvid u inače nedostupne segmente poslovanja pojedinih brendova, a na podcastovima gostuju stručnjake koji se bave aktualnim temama. Jedan od razloga zašto je modna industrija uskočila na vlak podcastova u posljednji tren je i činjenica da je riječ o industriji koja se temelji na imidžu i onom vizualnom, pa se audiozapisi ne čine baš kao najsretniji medij, ali zato se vrlo lako mogu koristiti za niche i stručne teme koje zapravo zanima jako malen broj ljudi. No, one koje zanima pratit će ih vjerno i biti veoma angažirani, a to je nešto što ne možete postići na Instagramu - društvenoj mreži temeljenoj na dijeljenju fotografija koju možemo smatrati prikladnijim medijem za modnu industriju.

Maria Hatzistefanis

Podcastovi su nešto s čime se isplati riskirati jer je sama proizvodnja istih jeftina - potrebna je samo dobra oprema i iznos koji izdvajate za online hosting, a većina modnih brendova, robnih kuća i magazina snima ih u improviziranim studijima u svojim uredima i to s ljudima koji su zaposleni tamo te gostima koji ih koriste kao način promoviranja sebe ili svojeg brenda. Osim toga, možete brzo reagirati na aktualna događanja i snimiti ih u roku nekoliko minuta ili se, pak, odlučiti za možda najzanimljiviju live opciju. Efektivan su način za angažiranje die-hard fanova kojima nudite pogled iza kulisa, a da ne pričamo o mogućnostima ugovaranja lukrativnih sponzorstava kakva već postoje na Instagramu. Moć podcastova najbolje je iskoristila talijanska modna marka Gucci, koji je pionir u brojnim područjima, a razgovore o modi već su vodili s Florence Welch i Dapper Danom. Među posljednjima koji su se bacili u audio vode su Chloé i Hermès, a stručnjaci kažu da je ovo samo početak. Naime, iako je publika mala, vidljiv je znatan rast: 2018. godine u Sjedinjenim Američkim Državama 48 milijuna ljudi slušalo je podcastove svaki tjedan, što je šest milijuna korisnika više nego prethodne godine. Među prvima koje su otkrile ovakvu formu komunikacije s obožavateljima bile su novinarke Camille Charriere i Monica Ainley na čijem se podcastu "Fashion No Filter" iz tjedna u tjedna slušati diskusiju na temu rastu street style fotografije ili promjena na čelu modnih kuća. Osim što su nudile zanimljive teme i visoko pozicionirane goste, nisu baš imale ni konkurencije, što se od njihove prve epizode do danas promijenilo. Valja spomenuti i Mariju Hatzistefanis, poduzetnicu, influencericu, autoricu knjige i vlasnicu beauty brenda Rodial, koji je od 1999. godine pa sve do danas ostalo u njezinom vlasništvu - nakon uspjeha svog literarnog ostvarenja "Overnight Success" počela je snimati podcastove pod istim nazivom o temama o kojima se nije uspjela dovoljno duboko pozabaviti u svojoj 224 stranica dugačkom djelu. Tamo možete čuti zaista inspirativne priče insajdera, a ako ste se zainteresirali za serije dugačkih audiozapisa, donosimo vam neke od najpopularnijih.

Bande à Part

Jeste li primijetili da svi slušaju podcastove? Pronašli smo one modne tematike koji bi vas mogli zanimati (фото 1)

Jedan od najinteligentnijih modnih podcastova vode kustosica Museum of London-a Beatrice Behlen i predavačica na The Courtland Institute of Art Rebecca Arnold. Možete poslušati njihova mišljenja i diskusije, a modu seciraju na zanimljiv način. Obrađuju i neke manje ozbiljne teme, ali najviše vole istraživati poveznice između povijesti mode i modernog doba - na ovom podcastu možete steći puno znanja o modnoj industriji.

Fash-ON Fash-OFF

Jeste li primijetili da svi slušaju podcastove? Pronašli smo one modne tematike koji bi vas mogli zanimati (фото 2)

Na podcastu magazina i-D moći ćete čuti sve o temama koje se nalaze u tom izdanju, ali isto tako možete poslušati i izvještaj s njujorškog Tjedna mode ili dobiti korisne savjete i informacije o način funkcioniranja modne industrije i obrazovanju pogotovo ako sanjate o karijeri dizajnera ili kreativnog direktora. Isto tako, nakon slušanja znat ćete "nanjušiti" dobar high-end komad koji će podignuti vašu svakodnevnu garderobu.

Dressed

Jeste li primijetili da svi slušaju podcastove? Pronašli smo one modne tematike koji bi vas mogli zanimati (фото 3)

Detaljna i zanimljiva ilustracija fascinantne povijesti mode, a osim voditelja u pričanju zanimljivim detalja sudjeluju i povjesničari umjetnosti. Tako možete saznati sve o povijesti smokinga, leopard printa ili što je sve ružičasta boja odjeće kroz povijest simbolizirala.

The Barneys Podcast

Jeste li primijetili da svi slušaju podcastove? Pronašli smo one modne tematike koji bi vas mogli zanimati (фото 4)

Podcast američke robne kuće Barneys slavlje je mode, stila, kulture, ali ponajprije osobnosti. Naime, među gostima su se već dosad našli utjecajni modni dizajneri poput Alexandera Wanga i Victorije Beckham koji su dali uvid u svoj život i način na koji rade. Na ovom podcastu česti su gosti i pisci, aktivisti, kao i manekenke, a kroz njihove dinamične živote stječete nešto drugačiji uvid ono što se događa iza kulisa.

Unravel

Jeste li primijetili da svi slušaju podcastove? Pronašli smo one modne tematike koji bi vas mogli zanimati (фото 5)

Neke od zanimljivih tema o kojima možete slušati na ovom podcastu su moda 60-ih godina prošlog stoljeća, kao i kakav je stil u Nikaragvi. Naime, puno se pažnje pridaje etničkoj pripadnosti i pokrivaju se teme sa svih strana svijeta, povezuje se moda i etnografija te se temama koje obrađuje svakako nalazi među najzanimljivijima, ali i onima koji su nešto uže specijalizirani.

Wardrobe Crisis

Jeste li primijetili da svi slušaju podcastove? Pronašli smo one modne tematike koji bi vas mogli zanimati (фото 6)

Voditeljica podcasta, novinarka Claire Press, u australskom izdanju magazina Vogue vrši dužnost posebne urednice posvećene očuvanju okoliša te piše knjige o etici u modnoj industriji. Stoga se na svojem podcastu bavi problemima modernog ropstva, feminizma, ekologiji...

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar

više