Traži

Jeste li već čuli za Stravu, društvenu mrežu zahvaljujući kojoj ćete biti fit, ali i učiniti nešto dobro za vlastiti grad?

Jeste li već čuli za Stravu, društvenu mrežu zahvaljujući kojoj ćete biti fit, ali i učiniti nešto dobro za vlastiti grad?

Idealno mjesto za sve istinske sportaše

Tekst: F.Š.


Fotografija: Instagram

Jeste li čuli za Stravu, rapidno rastuću društvenu mrežu koju trenutačno koristi više od 40 milijuna ljudi u čak 195 različitih zemalja? Ako i niste, uskoro ćete. Strava je, naime, društvena mreža koja okuplja zaljubljenike u trčanje i biciklizam i omogućuje im da putem nje prate svoju fizičku aktivnost. Također, korisnike spaja s istomišljenicima s kojima onda mogu izmjenjivati savjete i pratiti vlastiti, ali i tuđi napredak, a upravo je to i razlog iz kojeg je američki poduzetnik Mark Gainey koji, inače, iza sebe već ima jedan uspješan online projekt, Kana Communications, procijenjen na 10 milijardi dolara, i osnovao Stravu.

"Oduvijek sam gajio veliku ljubav prema sportu iako mi tu ljubav nisu usadili roditelji. Cijelo djetinjstvo sam bio u sportu, te sam kroz srednju školu redovito sudjelovao u maratonima s prijateljima. Nakon nekog vremena sam prestao trčati te mi je užasno falio taj osjećaj. Moj sadašnji poslovni partner i ja htjeli smo povratiti taj timski osjećaj kojeg smo imali kada bi trenirali s prijateljima i tako je nastala Strava. Ideja je došla još 1996. godine, međutim njezina realizacija je potrajala dok je tehnologija ušla u korak s njom. U to doba nije bilo GPS-a te koncept kao takav nije postojao. Godinama kasnije, tehnologija je uznapredovala te se ideja konačno mogla provesti u djelo", rekao je suosnivač Gainey.

Osim praćenja vlastitog napretka i stavljanja novih fitness izazova pred sebe, iste možete postaviti i pred svoje  svoje prijatelje te na taj način uspoređivati izdržljivost i kondiciju, a ono što ovu društvenu mrežu razlikuje od ostalih je to što joj je fokus isključivo na zdravlju i fizičkoj aktivnosti. Također, i vrlo bitno, za razliku od većine drugih data oriented aplikacija, Strava podatke svojih korisnika ne dijeli s trećim stranama, a na njoj nikada nećete vidjeti ni oglase pa se postavlja pitanje kako ova društvena mreža zarađuje? Odgovor leži u pretplati za koju ćete mjesečno morati odvojiti između tri i osam dolara, ovisno o vašem planu. Primjerice, ako želite dodatne analize i zaključke o vašoj fizičkoj spremi, to će vas koštati nešto više negoli obična pretplata.

Osim izradom fitness programa i građenjem svojevrsnog fit communityja, ova nova društvena mreža bazirana na trackingu pokrenula je i program Strava Metro koji prikuplja podatke o načinima na koji se ljudi kreću gradovima, a sve u svrhu izrade najvećeg prometnog dataseta na planeti. Naime, ideja je da podaci koji se prikupljaju u Strava Metrou urbanistima, znanstvenicima i gradskim dužnosnicima olakšaju razumijevanje kretanja svojih stanovnika, identificiraju obrasce ponašanja i detektiraju prilike za ulaganje kao i da spoznaju utjecaj infrastrukturalnih promjena na ponašanje građana. Dijeljenjem informacija pruža se točan uvid u stanje na cestama i kolnicima, preporučuju se rute kojima bi trebali ići, kao i one koje bi trebali zaobići.

Korisnici su Stravu ocijenili kao jednu od najkorisnijih društvenih mreža ikada, čemu svjedoči sve veća popularnost koja raste iz dana u dan.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar