Traži

Kardashiani vole kopirati: još jedna sestra ima projekt koji nam je jako poznat

Kardashiani vole kopirati: još jedna sestra ima projekt koji nam je jako poznat

Kourtney Kardashian predstavila "Poosh"

Tekst: E.G.


Fotografija: PR,
Instagram

Obitelj Kardashian-Jenner je u početku bila još jedna dobrostojeća skupina ljudi koja je, iz samo njima znanih razloga, odlučila postati popularna preko vlastitog reality showa u kojem su svoju intimu dijelili s publikom koju je takvo što zanimalo. Iako je bilo cijeli niz prvih sezona showova koji su imali bolje postotke gledanosti, Kardashian-Jenneri su se pokazali žilavima i upornima. Sezonu po sezonu, i pola svijeta je znalo na koje se sve načine Khloein karakter razlikuje od karaktera Kim, kao i sve razmjere ambicioznosti do kojih je Kris Jenner spremna ići. Ipak, Kardashian- Jenneri su godinama, unatoč svojoj slavi i sad već unosnim ugovorima, bili predmet poruge. Obitelj bez ijednog talenta, slavna zbog svoje slave, uglavnom se govorilo. No, do vremena kad je Kylie Jenner postala najmlađa milijarderka koja svoje bogatstvo nije naslijedila, više se nitko nije smijao. "Keeping Up With the Kardashians" je nedavno ušao u svoju 16. sezonu, a svaki od članova obitelji ima i svoj posebni core biznis. Za Kylie je to šminka, za Kendall modeling, za Khloe linija Good American, a za Kim šminka, parfemi i dizajn. Čak je i njihov brat Robert imao vlastitu liniju čarapa, a on doista nije poznat kao veliki radnik. Jedini tko se izdvajao je bila Kourtney.

Kardashiani vole kopirati: još jedna sestra ima projekt koji nam je jako poznat (фото 1)

Najstarija kći Kris Jenner je u više navrata isticala kako se osjeća potpuno ispunjeno u ulozi majke i kako smatra da uz snimanje showa i popratne promotivne aktivnosti posla ima sasvim dovoljno. Drugim riječima, njen vlastiti projekt za koji ju se toliko često pitalo, nije nešto što je smatrala prioritetom. Ako bi se takvo što i dogodilo, pretpostavljalo se da bi bilo vezano uz dizajn interijera, njen hobi o kojem često i rado priča. Preko svog je Instagram profila prije nekoliko tjedana počela objavljivati teasere za projekt naziva "Poosh", na čijoj ste se web stranici mogli tek predbilježiti za primanje nekog budućeg sadržaja. Vizuali su uključivali Kourtney u raskošnoj kupaonici kako pije čaj ili pak čita glossy magazine, a sve skupa je još uvijek djelovalo kao da će otići u smjeru neke priče s interijerima. Znali smo i da je Poosh zapravo nadimak njene kćeri Penelope, a doznali smo i da službeni hashtag glasi #pooshtheboundaries. Međutim, kako će se ubrzo uspostaviti, u ovoj priči nema govora o pomicanju bilo kakvih granica. Upravo suprotno; čini se kako će i Kourtney Kardashian, baš kao i njene sestre u cijelom nizu slučajeva, financijsku injekciju svom postojećem poslovnom carstvu pokušati dati tako što će na tržište plasirati proizvod koji već postoji. 

I ovdje to mislimo doslovno Zove se Goop i Gwyneth Paltrow je upravo ta platforma osigurala život daleko od holivudskih reflektora. Podsjetimo, prvotno je bila riječ o blogu na kojem je pisala preporuke vezane uz putovanja, omiljene restorane ili kozmetičke proizvode. S vremenom se razvio u portal koji ima i svoju liniju kozmetike i općenito predstavlja moćni lifestyle brend koji prate milijuni. S druge strane, Kourtney Kardahian je Poosh opisala kao "mjesto otkrića, s preporukama proizvoda, receptima i intervjuima s wellness stručnjacima, odnosno mjesto koje će prikazivati životni stil kakav i ona sama vodi". Zvuči li i vama takav koncept poznato?

Kardashiani vole kopirati: još jedna sestra ima projekt koji nam je jako poznat (фото 2)

Najveći problem čak i nije u tome da je ovaj projekt preslika Goopa, budući da danas postoji na tisuće lifestyle blogova koji propagiraju ovaj ili onaj način života; problem je u tome što se on predstavlja gotovo revolucionarnim i što je, zahvaljujući vezama obitelji, dobio prostor u svim vodećim svjetskim medijima. Kourtney se odjednom našla na naslovnici Voguea, snimljen je video njene beauty rutine, a veliki intervju donosi i Refinery29, kako to već obično ide kad netko od njih pokreće svoj projekt. Pregledali smo sadržaj Poosha i doista nismo pronašli nikakvu dodanu vrijednost u odnosu na slične platforme koje već postoje, mimo toga da vas eventualno jako zanima nova krema u koju je Kourtney uložila. Naposljetku, riječ je o osobi koju i vlastita obitelj tijekom sezona ismijava zbog činjenice da joj se može "prodati" sve s predznakom alternative i clean beautyja, i koja na kraju dana raspolaže s malo konkretnih informacija.

Isto tako, nismo sigurni ni koliko će se prosječni čitatelj uopće moći povezati sa sadržajem koji će na Pooshu pronaći - predstavljajući ga u medijima, Kourtney je u više navrata isticala kako će nam on dati smjernice pomoću kojih ćemo živjeti "naše najbolje živote" ili se pak držati svojih odluka, poput one koju je ona nedavno donijela. Naime, kako joj je uređenje interijera velika strast, tako je odlučila da će kupiti nekoliko novih kuća, primjerice jednu na plaži, jednu u gradu i jednu na planini, koje planira urediti u dijametralno suprotnim stilovima. Seems legit

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar