Traži

#LiveNow: Destinacija luksuza BURO. 24/7 lansirana i u britanskoj verziji

#LiveNow: Destinacija luksuza BURO. 24/7 lansirana i u britanskoj verziji

Od danas je dostupna nova verzija portala BURO.

Urednik: L.L.


Fotografija: BURO.

Direktor BURO. Globala Nick Smith napokon je objavio pokretanje dugoiščekivanog projekta i prvog luksuznog online odredišta za milenijalce. Nova web stranica predstavljena je ekskluzivnim video performansom popularne rap zvijezde Little Simz i  drugih visokoprofiliranih autora poput Afua Hirscha, Charlieja Teasdalea i Olivije Sudjic.

buro247.com svojim čitateljima tako danas nudi bogat sadržaj na digitalnim i društvenim mrežama kroz šest rubrika: Fashion & Style, Beauty, Watches & Jewellery, Success, Culture & Thought and Travel & Experience. Za kreiranje sadržaja zadužen je više nego priznat urednički tim koji uključuje Lucy Hutchings na mjestu izvršne urednice (dolazi iz Vogue.co.uk), Natalie Hartley na mjestu voditeljice mode (dolazi s portala Glamour), uloga voditeljice rubrika ljepote i stila pripala je Sophie Beresiner (dolazi s Ellea), Noami Barling kao modna urednica na BURO. 24/7 stigla je s Portera i Pheobe McDowell, pristigla s The Sunday Timesa, kao urednica ljepote.

"Nakon prošlogodišnjeg simboličnog re-brandinga BURO. 24/7 širom naše globalne mreže, širenje brenda na Veliku Britaniju i otkrivanje nove tehnološke platforme i novog, dinamičnog sučelja bio je naš sljedeći prioritet. Oduševljen sam što sam ovaj brend s toliko zahtjevnim angažmanom doveo u Veliku Britaniju i što ćemo samim time proširiti svoju specijalnost povezivanja najpoželjnijih svjetskih brendova s najtraženijim svjetskim tržištem", rekao je Nick Smith.

Little Simz glavna je zvijezda naslovnice britanske verzije portala BURO.

U sklopu BURO. Global projekta tako je izgrađen novi sustav upravljanja sadržajem, uključujući uređivanje na najvišoj razini kako bi se stvorio savršeno osmišljen urednički i komercijalni web sadržaj. Sama stranica stvorena je tako da savršeno funkcionira na baš svakom uređaju, ali i narušava statičan, konvencionalan dizajn na koji smo do sada navikli pružajući i kreatoru i korisniku više kreativne slobode za zanimljivije i bogatije iskustvo na svakodnevnoj bazi.

"DNK našeg brenda trebao bi biti odvažan, dinamičan, živopisan i razigran, a u isto smo ga vrijeme osnažili i s dizajnerske i uredničke strane kako bismo stvarali priče kakve jedan luksuzan brend treba stvarati. Pristupili smo tehnologiji na najbolji mogući način pa omogućili korisnicima da na lakši način uživaju u fotografijama i videozapisima velike rezolucije i u njima, nadamo se, probudili interaktivnost i spremnost na emocionalni odgovor u isto vrijeme dok mišem prolaze kroz našu platformu", dodala je digitalna direktorica Reena Prashar.

"Sa željom Generacije Sada i Odmah za neposrednošću, iskoristili smo tehnologiju kako bismo ponudili inspiraciju, obzirnost i spremnost na djelovanje, sve na jednom mjestu. Naše opširno, ali dinamično pričanje priča, bilo u prozi ili kroz različite vizualne elemente, naprosto čitavo vrijeme stvara novu inspiraciju. Novi elementi poput 3D fotografija, mogućnost dijeljenja, alata za spremanje i kreiranje wishlista, našim će čitateljima na više razina približiti željene proizvode, usluge i iskustva", rekao je na kraju Nick Smith.

Od danas, buro247.com postoji kako bi istraživao, a povodom toga, u suradnji s KCD London i produkcijsko kreativnom agencijom BOUM, održat će se i party lansiranja portala kako bi na najljepši način pozdravili dolazak jednog takvog brenda i na londonsku scenu.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar