Traži

Najbitnije životne odluke donose se za stolom

Pogledajte video kojim Ikea promovira svoj novi dizajn


Fotografija: screenshot

Budite oprezni o čemu odlučujete. Za stolom.

Čak 79 % važnih životnih odluka se donese za stolom. Iako se na prvu ovaj statistički podatak čini malenim i nebitnim, agenciji za oglašavanje Buzzman bio je dovoljan da ga upotrijebi kao centralnu ideju u novoj video kampanji švedskog diva. Odluke donosene za Ikeninim stolom mogle bi vam promijeniti život.

Novu kampanju pod nazivom "Get Back to the Table" koju je producirala Ikea Francuska prate tri kraće video reklame. Svaka od njih započinje misterioznim, neobjašnjenim okolnostima kao npr. ona u kojoj žena hoda izbezumljeno među nudistima i sramežljivo torbom pokriva ključno područje. Svaki od tri videa završava situacijom koja je prethodila tim okolnostima - donošenje odluka za vrijeme zajedničkog druženja za stolom.

U drugom videu "Gunther the Roommate" trojica prijatelja odlučuju o mogućem novom cimeru koji im se čini simpatičan dok je on zapravo potpuni čudak. Treći video "Clever Beavers" priča priču o obitelji koja sina u sklopu ležerne večere odluči poslati na kampiranje u ljetni kamp koji se ispostavi kao najčudnije mjesto na svijetu iz kojeg želite pobjeći.

Zaključak je: važno je biti prisutan kada se donose odluke! Još ako je i iz Ikee...

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

više