Search

Stiže nova platforma za influencere

Stiže nova platforma za influencere

Urednik: BURO.


Klippy je nova platforma, a jednako tako i novo tržište u industriji digitalnih, zabavnih i medijskih usluga, koja će biti dostupna putem Android, iOS te web aplikacije i koja povezuje dvije velike skupine koje, bez obzira na sve dosadašnje tehnološke mogućnosti, nisu bile u mogućnosti direktno se povezati i obogatiti vlastito iskustvo međusobne interakcije. Fanovi, zahvaljujući digitalnim medijima, nisu nikada bili bliže svojim starovima: nose ih u ruci 24 sata dnevno, proživljavaju njihove živote, vesele se i rastužuju zajedno s njima ali bez obzira nisu bili u mogućnosti stupiti u kontakt s njima kada požele niti kontrolirati njihovu komunikaciju. S druge strane, Starovi se na sve načine pokušavaju povezati dublje sa svojim fanovima, ostvariti dodatne aktivacije i angažmane te pronaći novi način monetizacije vlastite medijske prisutnosti i poslovanja. Upravo to Klippy omogućuje te ih povezuje na osoban i zabavan način kao nikada do sada. 

Kako Klippy funkcionira?

Fanovi pronađu svoga omiljenog Stara te odaberu vrstu Klippya koji žele, napišu točne upute što zahtijevaju u personaliziranom videu te naruče Klippy za sebe ili za nekog drugog. Ideje za Klippy su uistinu razne, od najjednostavnijih čestitki za rođendan, pozdrava ili narudžbi pjesama do puno kreativnijih kao što su roastanje (zadirkivanje) prijatelja, motiviranje ekipe pred tekmu i sl. Nakon što Star snimi zahtjev, Fan zaprimi svoj video putem emaila te ga može preuzeti, dijeliti na društvene mreže, slati prijateljima i sl.

Starovi, s druge strane, zaprime notifikaciju o Klippy videu, pročitaju zahtjev te ga imaju priliku prihvatiti ili odbiti. Ako prihvate, snime video i pošalju fanu. Cijenu svakog Klippy videa starovi sami postavljaju i mijenjaju u ovisnosti o ponudi i potražnji.

„Klippy je uistinu zabavna platforma zamišljena da obje naše strane, i Starovi i Fanovi, izvuku najbolje od oba svijeta te maksimalno iskoriste potencijal ovakvog marketplacea. Vjerujemo da ćemo vidjeti izrazito kreativne zahtjeve Fanova koje u ovom trenutku ne možemo ni zamisliti, a jednako smo tako sigurni da će Starovi maksimalno iskoristiti platformu i osmišljavati vlastite kreativne ponude i sadržaj samo za Klippy te neprestano pozivati fanove na Klippy putem vlastitih društvenih mreža.“ Dino Schatzl, CEO i co-founder Klippya.

Klippy je u trenutno u prelaunch teaser fazi te poziva sve Starove koji imaju više od 5000 pratitelja na bilo kojoj društvenoj mreži da se uključe na platformu i ostvare pogodnost rane prijave, a to je maksimalan udio u zaradi od 80%, nakon odbijenih vanjskih troškova. Svi budući Klippy Starovi mogu se prijaviti na https://www.klippy.co/talent

Related articles

Buro 24/7 Selection

Leave a comment

više