Search

Zaboravite na Google, stiže Pinterest Trends, vaš novi omiljeni vizualni pretraživač!

Zaboravite na Google, stiže Pinterest Trends, vaš novi omiljeni vizualni pretraživač!

I daje uvid u najpretraživanije trendove u posljednjih godinu dana

Tekst: D.M.


Image: Pinterest

Psst! Želite li prvi otkriti posljednje modne krikove, kulinarske trendove i svježa rješenja za dizajn interijera? Mi znamo prilično zanimljivo mjesto gdje sve to možete saznati. Ono, doduše, još ne postoji. Tek je u pripremi, ali to je samo dokaz da vas usmjeravamo na pravi put kad je riječ o predviđanju trendova. Naime, naš omiljeni moodboard u obliku društvene mreže, Pinterest odlučio nam je omogućiti uvid u statistike trendova. Muči vas FOMO? Možete ga zaboraviti, tvrdi Pinterest.

Koliko smo se samo puta uhvatili kako već par sati listamo po raznim Pinterestovim pinboardima i pretražujemo ključne riječi u nadi da je netko izbacio najnoviju ideju za preuređenje spavaće sobe ili još slasniji recept za najfinije paprenjake. Pinterest najavljuje novi pretraživači alat pod prilično jasnim nazivom - Trends. Kao što i zvuči, Pinterestov Trends, baš poput Googleovog, san je svakog neumornog lovca na trendove, ali i obožavatelja grafova i tablica. Slijedi kratki tutorial za sve koji već nestrpljivo čekaju biti "prvi koji su za to čuli", barem u svom krugu prijatelja.

Pinterest Trends broji i uspoređuje ključne riječi koje korisnici pretražuju i pretvara ih u grafički prikaz pomoću grafova. Zaista, ovo je tek pojednostavljeni način za doći do informacija kojima se brendovi i preprodavači služe već dulje vrijeme otkako su počeli shvaćati da ljudi doista kupuju ono što pretražuju na Pinterestu. Od kad je, primjerice, broj pretraga za bilo čime žutim, uslijed Pantoneovog proglašenja Gen-Z žute kao boje godine porastao, sukladno je porasla i prodaja žutih lakova za nokte, piše Venturebeat. Pinterest je zapravo virtualno materijalizirani prikaz svih naših materijalnih želja, a koristi se iznimno jednostavno i intuitivno. Ključne su riječi podijeljene u grupe koje pripadaju nekoj većoj tematskoj cjelini, a one najpopularnije nalaze se na vrhu popisa.

Dok su Instagram i Facebook okruženja u kojima se ponekad predstavljamo donekle lažno stremeći da se pokažemo kao najbolja verzija sebe, Pinterestovo depersonalizirano sučelje koje se temelji na stvaranju vlastitih i pregledavanju drugih pinboardova bez paranoje da netko osuđuje što se u njima krije puno je istinitiji prikaz naših estetskih maštarija, a samim time i trendova koji nas zaista zanimaju. Takve informacije uvelike pomažu u stvaranju realističnije slike tržišta, a osim toga pružaju nepokolebljivim modnim žrtvama priliku da svoju disciplinu trčanja ukorak s posljednjim trendovima pretvore u pravu utrku. Malo natjecateljskog duha nikome ne škodi.

Trends je još uvijek u beta stadiju testiranja, stoga iskoristite svoju prednost ako ste se našli među nasumično odabranim sretnicima koji su ga dobili na isprobavanje prije službenog ažuriranja stranice.

Leave a comment

više