Search

Zašto su luksuzni fashion brendovi kao što su Chanel i Gucci počeli snimati podcaste?

Zašto su luksuzni fashion brendovi kao što su Chanel i Gucci počeli snimati podcaste?

Kao razgovor sa starim prijateljem

Tekst: D.M.


Image: Unsplash,
Instagram

Dani kada je jedini zadatak nekog brenda bio nagovoriti vas da kupite proizvod su odavno prošli. Danas se traži ono nešto zbog čega se možete identificirati ili čak zaljubiti u brend. Identitet je zauzimao centralno mjesto u oglašavanju još dok je češki slikar, Alphonse Mucha oslikavao plakate predstava diljem Europe, ako ne i prije. Danas je tržište, razumije se, potpuno drugačije i izvorno digitalni trgovci, poznati po proizvodima za niše, postavili su druga pravila kada je riječ o komunikaciji i konekciji između brenda i kupca.

Digitalni brendovi stvorili su novi algoritam. Tradicionalni model trgovine nije mrtav, no više nema onaj šarm o kojem pričaju filmovi poput "Tajni snovi jedne šopingholičarke" P.J. Hogana. Modne kuće s dugogodišnjom tradicijom prisiljene su, ako ne žele kaskati za svježom konkurencijom, pronaći načine da se intimno približe svojim kupcima.

Zašto su luksuzni fashion brendovi kao što su Chanel i Gucci počeli snimati podcaste? (фото 1)

U pokušaju da obuhvate što širu demografiju, luksuzni brendovi, stupovi starog modnog svijeta okrenuli su se suvremenim platformama poput YouTubea i Facebooka, a onda Instagrama i TikToka. No, kako gomila vizuala nalik na moodboard koji prodaje fantaziju više nije dovoljna, a kupci traže dašak ljudskosti tamo gdje provode najviše vremena - na internetu - medij podcasta, s toplinom ljudskog glasa i višestruko većom prirodnošću i stvarnošću, mnogim se brendovima učinio kao odličan alat za povezivanje s potencijalnim konzumentima.

Čak i najluksuzniji igrači pohrlili su u ležerni lounge imena podcast i krenuli ćaskati sa svojom ciljnom publikom kao sa starim prijateljima. Chanel je 2017. izbacio "3.55", mjesto na kojem se može pričati o operi i kostimima, a Gucci "The Gucci Podcast" u kojem je jednom prilikom britanska glazbenica Florence Welch snimila čitanje knjige. Čak i španjolski modni dizajner John Galliano, koji se nakon skandala iz 2012. povukao u enigmatično okrilje modne kuće Maison Margiela, obraća se svojim obožavateljima putem podcasta "The Memory of... With John Galliano" - san svakog fashioniste koji religiozno prati industriju.

Zašto su luksuzni fashion brendovi kao što su Chanel i Gucci počeli snimati podcaste? (фото 2)

Problem je taj što je takvih fanatika vrlo malo. Primjerice, modni podcast "Pretty Basic with Alisha Marie and Remi Cruz" na iTunesu broji dvadesetak tisuća osvrta dok Chanelov "3.55" ima tek 16, "The Gucci Podcast" 38, a Gallianov šou broji  52. Iako imaju gotovo savršene ocijene, nemaju dovoljno osvrta da bi se popeli na vrhove ljestvica i dosegli širu publiku. Ruku na srce, analize kostima iz opere poput onih u "3.55" nisu baš magnet za široki spektar slušatelja. No iako im je publika mala, otkrili su jedan sasvim novi teritorij - mjesto gdje mogu komunicirati s najvećim obožavateljima baš poput mikro influencera koji kuju snažne veze s malim brojem pratitelja koji ih obožavaju. Toplo preporučujemo da im date šansu. Tko zna? Možda se u Chanel i Gucci zaljubite još više, ako je to ikako moguće.

Related articles

Buro 24/7 Selection

Leave a comment

više