Traži

3 torbe iz novih kolekcija kojima predviđamo veliku popularnost

3 torbe iz novih kolekcija kojima predviđamo veliku popularnost

Logomanija se nastavlja

Tekst: D.D.


Fotografija: Net-a-Porter

Balenciaga i Gucci i u prvom kvartalu 2018. godine i dalje se nalaze na vrhu najpoželjnijih modnih brendova, a na začelju top 10 je i talijanski Valentino...

Prema podacima koje su prikupili portali Lyst i Business of Fashion, baš kao i u posljednjim mjesecima prošle godine, Balenciaga i Gucci su najvruće marke u svijetu mode. U prvih 10 našla se i talijanska kuća Valentino, a osim što uživaju veliku popularnost kod millennial publike, koja je najveći potrošač, ovi brendovi kreiraju modne dodatke za kojima luduju trendseterice. Torbe s logom, koje su tek pristigle u online ponudu Net-a-Portera, rasprodat će se brzinom munje, a to potvrđuje i nedavno predstavljena Fendi kolekcija ukrašena logom koja je planula.

Gucci Dionysus

Popularni model Dionysus svake sezone dobije neko novo ruho, a ovoj inačici predviđamo veliki uspjeh - modna influencerica Chiara Ferragni, koja broji više od 12 milijuna pratitelja, već je nabavila svoj primjerak. Inspirirana kopijama koje se sve više pojavljuju na tržištu, talijanska modna marka hit kožnatu torbu prekrila je natpisom "Guccy" izvedenom u fontu  SEGA®-e.

Valentino The Rockstud

U bogatoj arhivi kuće Valentino kreativni direktor Pierpaolo Piccioli  je pronašao nadahnuće za modernu torbu damskog oblika ukrašenu logotipom. Krase je prošivi i zakovice, zaštitni znak jedne od najprodavanijih linija brenda Rockstud, a osim ručke ima i dugački lanac pa se može nositi kao crossbody torba. 

Balenciaga Souvenir

Najpopularnija modna kuća današnjice, na čelu s Demnom Gvasalijom, u jednoj je torbici uspjela obuhvatiti sve trendove sezone. Ne samo da se radi o torbici koja se nosi oko struka, već je prekrivena natpisom Balenciaga i krase je raznorazni privjesci inspirirani prijestolnicom mode - Parizom. Izrađena je od glatke kože i platna s otisnutim monogramom, a može se nositi i preko ramena, baš kao što su to činile manekenke na reviji kuće za proljeće 2018. 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor