Traži

Cipele s potpisom Kanyea Westa rasprodaju se nevjerojatnom brzinom

Cipele s potpisom Kanyea Westa rasprodaju se nevjerojatnom brzinom

Moć marketinga

Tekst: A.P.


Fotografija: Splash

Iako je njegova kolekcija za liniju Yeezy dobila samo negativne kritike te je čak i velika Anna Wintour osramotila svoju profesiju nazvavši kolekciju "migrantskim chicom", kupci očigledno misle drugačije

Kanye West sebe često naziva Picassom, Steveom Jobsom, Waltom Disneyjem ______________ na crtu možete upisati imena ostalih velikana koji su svijet zadužili svojim djelima, a na koje vas podsjeća West. Modni svijet se uglavnom slaže u kritici da dizajner sigurno nije, a briljantan glazbenik ispred svog vremena sigurno jest. Ali dizajner nikako. Jedna stvar koja se Westu također ne može osporiti je karizma. West se često ponaša poput nekog poludjelog propovjednika kakve viđamo na američkim religioznim televizijama. Viče, skače, snažno gestikulira, izgovara sto riječi u minuti, izluđuje voditelje i pritom beskrajno zabavlja publiku koja ga potiče smijehom i snažnim pljeskom.

Prekjučer je izazvao ulične nerede u New Yorku. Bijesna rulja je porazbijala pola četvrti jer je West u zadnji trenutak otkazao tajni koncert koji se trebao dogoditi u 2 ujutro ispred Webster Halla. Navodno se na događanju okupilo nekoliko tisuća ljudi te radi sigurnosnih razloga koncert nije održan. Ne možemo zaboraviti reviju u Madison Square Gardenu koja će ući u povijest kao najveća ikad, održana u sklopu njujorškog Tjedna mode. West je megaloman, to je jasno svakome tko je pročitao barem jedan intervju s njim. West je uporan do te mjere da je spreman uložiti sve što zaradi u svoj san da sad postane novi i bolji Olivier Rousteing, jer prije Oliviera, njegova pažnja je bila isključivo usmjerena na Riccarda Tiscija. West je u braku s najvećom PR mašinerijom u povijesti američkog showbusinessa.

Kim Kardashian nosi body, tajice i čizme iz nove Yeezy kolekcije

I tu sasvim logično dolazimo do 70% njegovog komercijalnog modnog uspjeha. Njegova žena i njene sestre na društvenim mrežama imaju preko 200 milijuna followera! Svaka od njih (a ima ih 5) barem jednom tjedno nosi kapu, majicu, tenisice, s kojih vrišti logo Yeezy. Prije nekoliko mjeseci model tenisica "Yeezy Boost 350" rasprodan je u samo 2 sata po regularnoj cijeni od 350 američkih dolara. Tome je prethodilo bjesomučno oglašavanje Kardashiana putem Twittera i Instagrama. Da je West kojim slučajem kupio oglas u svim svjetskim modnim publikacijama, ne bi privukao toliku masu kao što je uspjela njegova supruga i njezine sestre.

Prije službenog lansiranja druge kolekcije cipela, Kim Kardashian je neki dan nehajno prošetala zelene polučizmice ispred pedeset paparazza. Fotografije su objavljene na svim portalima, na njenom Instagramu profilu, svaka obožavateljica je napravila #regram obogaćen sa sto "srčeka", pusica i captionom "želim". Ako u obzir uzmemo sve navedeno, jasno je zašto modni portali najavljuju cipele Yeezy Season 2 kao komad koji morate uhvatiti odmah i sada, prije nego ih razularena masa pokupuje. Iza ove kolekcije uz Westa stoji Christina Centenera, modna urednica australskog Voguea, Westova savjetnica i žena koja je zaslužna za novu verziju Kim Kardashian kakvu danas poznajemo.

U kolekciji se nalazi šest modela s naglaskom na čizmice izrađene od rebraste rastezljive vune te sandale od prozirnog PVC-a koje smo vidjeli na Kim Kardashian. Cijene su paprene te se kreću u rasponu od 450 do 950 američkih dolara. Ako se pitate tko će to izdvojiti  6.000 kuna za čizme Kanyea Westa, samo se sjetite da danas živimo u svijetu gdje žene plaćaju 300 dolara za majicu na kojoj piše DHL.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

više