Search

Cure iza brenda The All su upravo lansirale kampanju koja nas “vozi” u genijalne devedesete

Cure iza brenda The All su upravo lansirale kampanju koja nas “vozi” u genijalne devedesete

Tekst: Tina Kovačiček


Image: Matković & Vild

Da vas pitaju čega biste se sjetili iz sada, čini se kao već davnih, ali omiljenih, devedesetih, što biste im rekli? Biste li se sjetili onog djetinjeg, ali tada iznimno cool detalja koji je obilježio mnoga odrastanja, grunge faze, prelaske iz tinejdžerstva u “doba zrelosti”? Naravno, govorimo o plastičnim dudicama čiji je povratak praćen kao veliki trend ove sezone.

Cure iza brenda The All su upravo lansirale kampanju koja nas “vozi” u genijalne devedesete (фото 1)
Cure iza brenda The All su upravo lansirale kampanju koja nas “vozi” u genijalne devedesete (фото 2)
Cure iza brenda The All su upravo lansirale kampanju koja nas “vozi” u genijalne devedesete (фото 3)

Majstorice decentnog bezvremenskog hrvatskog nakita The All, Jelena i Tea, svoju su novu kolekciju posvetile dudicama. Samo što kod njih ove sezone dudice dolaze kao punopravni članovi obitelji kvalitetnog nakita izrađenog od srebra.

Cure iza brenda The All su upravo lansirale kampanju koja nas “vozi” u genijalne devedesete (фото 4)

“Nedavno smo pročitale članak koji je bio naslovljen s "Vraćaju li s dudice, najbizarniji trend 90-ih?". Ubrzo nakon toga Balenciaga je izbacila plastične dudice sa svojim potpisom, brojni editorijali već su bili u sličnom zanosu, a mi smo čekale, eto do danas. No, željele smo im dati dodatnu dimenziju te smo ih izradile od čistog srebra”, govore mi Jelena i Tea o svojoj inspiraciji da naprave kolekciju zanimljivih elegantnih detalja koji nas podsjećaju na ta sretna djetinjstva. “Plastične dudice ili tzv. "plastic pacifiers" bile su nezaobilazni modni detalj svih nas rođenih 80-ih. Dolazile su u svim neonskim i jarkim bojama, a nosili smo ih na tenisicama, ključevima, oko vrata, bile su mini, srednje, velike... Nostalgija je zeznuta stvar, a mi smo vjerovale da je to naš ‘object of affection’”.

Cure iza brenda The All su upravo lansirale kampanju koja nas “vozi” u genijalne devedesete (фото 5)
Cure iza brenda The All su upravo lansirale kampanju koja nas “vozi” u genijalne devedesete (фото 6)

Također, od ideje do realizacije prošlo je gotovo godinu dana jer nije bilo lako doći do originalnog prototipa.“Prvo nismo znale gdje i kako uopće nabaviti famoznu dudicu za sebe da bismo ju na kraju našle preko jedne Facebook grupe. Kako smo već surađivale s jednim zagrebačkim majstorom došle smo do ideje da napravimo prvi privjesak od plemenitog metala jer smo sada već možda malo prestare za onu rozu i zelenu, izvornu dudicu (smijeh). Htjele smo da neizostavni "rejverski" detalj dobije i svog elegantnijeg "mirnijeg" brata.” Brend The All ovom je privjesku odlučio dati novu trajniju dimenziju, a koliko dobro može izgledati dokazuje i njihova nova kampanja “1997 Drive” koju potpisuje fantastični fotografski duo Matkovic & Vild, u glavnoj ulozi je Anja Polić, kosu i šminku potpisuje Petra Sever dok su kreativno vodstvo osmislile Jelena i Tea.

Cure iza brenda The All su upravo lansirale kampanju koja nas “vozi” u genijalne devedesete (фото 7)

“Kolekciju smo nazvale “1997 Drive” jer osim privatnih uspomena ta godina ima genijalnu glazbenu, modnu, filmsku i umjetničku ostavštinu. Snimanje smo željele odvesti u smjeru holivudske ekranizacije 90-ih. Tako se dogodio plavi Cabrio Cadillac Eldorado iz 70-ih.”

Cure iza brenda The All su upravo lansirale kampanju koja nas “vozi” u genijalne devedesete (фото 8)
Cure iza brenda The All su upravo lansirale kampanju koja nas “vozi” u genijalne devedesete (фото 9)

Sama dudica teži približno nevjerojatnih 9,7 grama, kažu mi simpatično o ideji ovog detalja čija je izrada zahtjevnija od uobičajene. Nakon što naprave kalup i odljev po uzoru na plastični model visine 2 cm, slijedi finalna obrada i poliranje. Dostupne su u 925 srebru ili s 24k pozlatom. Mogu se kupiti solo kao privjesak ili na različitim ogrlicama, naušnicama i narukvicama. Cijena je 400 kn za srebrnu, a 500 kn za zlatnu dudicu.

Dudice brenda The All su odrasle i čini se kako s nama ostaju neko duže vrijeme. Nas su prvi pogled u ovu fantastičnu kampanju, zatim putovanje u "starom Cadillacu" drito u devedesete te novi oblik nostalgičnog detalja baš oduševili.

Related articles

Buro 24/7 Selection

Leave a comment

više