Traži

Jeste li već čuli za brend cipela Tony Bianco kojeg obožavaju minimalistice?

Jeste li već čuli za brend cipela Tony Bianco kojeg obožavaju minimalistice?

Australski brend

Tekst: D.D.


Fotografija: Instagram

Skrolajući ovog vikenda Instagram profilima it djevojaka kao što su Tina Marić, Andy Csinger, Pepa Mack, Jen Ceballos i Sandra H. Sauceda, stalno sam nailazila na jedno te isti tag - onaj australskog brenda cipela Tony Bianco. Iako se radi o djevojkama koje furaju drugačiji stil, ono što im je zajedničko je da su ljubiteljice minimalizma, a bez obzira na to što su izabrale potpune različite modele cipela, nešto me nagnalo da baš na svaki od njih kliknem kako bi otkrila o kojem se brendu radi. Svi modeli su jako chic, a krasi ih i poneki detalj poput čvora ili jednostavne mašne. Brend Tony Bianco osnovan je 1972. godine i zasniva se na jednostavnom dizajnu koji je ipak ukorak i s posljednjim trendovima.

Luksuzni materijali poput kože i satena, kvaliteta i fokus na detalje je ono što ih čini jednim od vodećih australskih brendova obuće, a dobar glas o njihovim cipelama proširio se i ostatkom svijeta. Moderni, cool, ali i praktični modeli koji se mogu nositi od jutra do mraka su ono što ističe ovaj brend od drugih, a upravo je takav i jedan od bestsellera - špic natikače s potpeticom Hank. Obuća koju kreiraju može se uklopiti u casual i svečane kombinacije, a većina modela salonki, sandali i natikača s potpeticom krasi cijena do 120 eura, dok se cijena gležnjači kreće oko 150 eura. Kakvi se sve modeli kriju u njihovoj ponudi možete pogledati na službenoj stranici brenda.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

više