Search

Kako je ova dizajnerica u jeku pandemije uspjela prodavati jako skupe cipele?

Kako je ova dizajnerica u jeku pandemije uspjela prodavati jako skupe cipele?

Tekst: BURO.


Amina Muaddi dizajnira cipele koje se rasprodaju čim ih objavi na Instagramu. To je tvrdnja koja se pojavljuje na Instagramu, a što je najvažnije istinita je. Njene cipele od raznobojne kože ukrašene velikim kristalima i perjem se prodaju kao lude.

Krajem ožujka koji nas je doslovno izbio iz cipela, Amina je kreirala mini kolekciju oid deset modela koje je ponudila na My Theresi. U roku od nekoliko sati većina modela je imala oznaku sold out. Vodite računa da smo bili u strahu, zatvoreni u stanovima zbog potencijalne kataklizme koja nas je čekala iza ugla. Prodati takve luksuzne cipele koje su pritom skupe kao sam vrag, nije mala stvar.

Kako je ova dizajnerica u jeku pandemije uspjela prodavati jako skupe cipele? (фото 1)

Cipele kakve Amina dizajnira danas nije lako prodati. Nema prigode u kojoj ih danas možete nositi, veći dio svijeta je u karanteni i sva glamurozna događanja su otkazana, a primjetan je i trend luksuza koji je nenametljiv te će ljudi radije platiti kašmirski džemper nego neke ekstravagantne komade.

Dizajnericu to ne zabrinjava te je najavila širenje brenda na područje torbica i nekako vjerujemo da će i u tom segmentu ostvariti profit. No kako je Amina uspjela prodati ovakav luksuz u pandemiji? Je li u pitanju neka sretna okolnost ili je uspjela naći formulu koja prkosi svim predviđanjima tržišta?

Odgovor naravno nije ograničen na ili/ili. Brendovi cipela poput Manola Blahnika (koji je odnedavno na net-a-porteru) i Aquazzure također se prodaju. Prodaje se i Bottega Veneta, a po riječima direktorice platforme my theresa: brend koji je tražen prodaje stvari bez obzira na trenutnu situaciju.

Kako je ova dizajnerica u jeku pandemije uspjela prodavati jako skupe cipele? (фото 2)

Jasan nam je i krizni trend koji su prodavači primijetili 2008. godine, a koji se ponovio i ove godine. Trend nalaže da se luksuzne večernje cipele najbolje prodaju u vremenima krize, čak bolje i od torbica, a o odjeći za izlaske da i ne govorimo.

Ovdje dolazimo do Aminine strategije.

Za početak ona nema vanjske investitore i to joj je omogućilo da reagira brzo u skladu sa svojim instinktom. Prvo je obustavila otvaranje fizičke trgovine koje je bilo u tijeku, a s proizvodnjom je nastavila normalno te je ova sezona imala isti broj cipela kao i prethodna. Presudno je i to da je nastavila s modelom distribucije koji je jako limitiran. Nije povećala broj distributera i radila je na sistem dropova čime je postigla to da kupci nisu zasićeni njezinim proizvodom. Ako želite njene cipele, morate ih čekati bilo pandemije ili ne bilo. Na kraju je ispalo da je većina žena spremna čekati i to koliko god treba.

Kako je ova dizajnerica u jeku pandemije uspjela prodavati jako skupe cipele? (фото 3)

Zadržala je svoj tip marketinga koji isključuje medije i oslanja se isključivo na društvene mreže i neke influencere poput Kardashiana, Gigi Hadid i Rihanne, a ako vas reklamira Rihanna ne treba vam nitko drugi.

Rezultat?

Kad god se na webshopu pojavi novi modeli Amine Muaddi ljudi ih doslovno razgrabe ne razmišljajući o praktičnosti modela ili o situaciji u kojoj će ih, točnije kada, će ih moći nositi. Sve što ponudi publici, to se i proda što je čini najuspješnijom mladom dizajnericom asesoara u ovoj godini. Svaka čast.


Kako je ova dizajnerica u jeku pandemije uspjela prodavati jako skupe cipele? (фото 4)

Related articles

Buro 24/7 Selection

Leave a comment

više