Traži

Njemački brend nakita Wald Berlin u samo par mjeseci osvojio je medije i trendseterice

Njemački brend nakita Wald Berlin u samo par mjeseci osvojio je medije i trendseterice

Svoju prvu kolekciju prikazale su tijekom berlinskog Tjedna mode 2018.

Tekst: D.D.


Fotografija: Instagram

Nakon što su šest godina u centru njemačke metropole vodile butik s mladim dizajnerskim zvijezdama kao što su Saks Potts i Petar Petrov, kreativne Njemice odlučile su zatvoriti svoj dućan i nakon kratke pauze predstavile svoju prvu kolekciju nakita tijekom Tjedna mode u Berlinu. I čini se kako je upravo to bila prava odluka! Naime, u roku od samo nekoliko mjeseci Joyce Binneboese i Dana Roski osvojile su struku, svjetske medije, ali i ono što je u današnjem svijetu najbitnije - influencerice. Njihov nakit tako nose Chiara Ferragni, Camille Charriere, Leandra Medine, Janka Polliani, Annabel Rosendahl, Lucy Williams, Blanca Miro, Aimee Song i Marion Cotillard, a bivše stilistica i manekenka ručno izrađuju svoje komade. Tako se kolekcija "The Juicy" koja se trenutno može pronaći u prodaji sastoji od 19 komada nakita izrađenih od dragocjenih materijala poput školjki, bisera i srebra. Inspiraciju za dizajn pronalaze u putovanjima, kao i u cool i opuštenim djevojkama kakve su influencerice koje ih nose, a koje se osjećaju "kao doma" bilo gdje da se nalaze na planeti. Druga kolekcija "Bonita" također je posvećena globtrotericama, a ovog puta za ukrašavanje svojeg nakita koristile su i Swarovski kristale.

Marion Cotillard

Gotovo svaki njihov komad sadrži motiv školjke ili barem bisera, što ih čini idealnim komadima za ljeto, ali njihove dizajnerice tvrde kako se svi lančići, ogrlice i narukvice se mogu nositi i po zimi. Tada je mix and match ključ svega, kako otkrivaju, a ono po čemu se ogrlice i lančići iz ljetnih kolekcija razlikuju od onih zimskih je da su nešto kraći i kompaktniji te se zato mogu nositi i na chunky veste, kao i na tanke kašmirske pulovere. Neki od njihovih najpopularnijih komada inspirirani su 90-im i 00-im godinama, pa zato nose i nazive pjesama iz tog razdoblja poput "Genie In a Bottle", "Baby One More Time" i "Love Don't Cost a Thing". Apsolutni bestseller je ogrlica "Drop It Like It's Hot", a ono što je najzanimljivije je da tijekom ovog predblagdanskog razdoblja Wald Berlin svaki dan nudi 50 posto popusta na jedan od svojih hit komada. Ovaj brend nakita svoje komade dostavlja i u Hrvatsku. 

Njemački brend nakita Wald Berlin u samo par mjeseci osvojio je medije i trendseterice (фото 1)

Njemački brend nakita Wald Berlin u samo par mjeseci osvojio je medije i trendseterice (фото 2)

Njemački brend nakita Wald Berlin u samo par mjeseci osvojio je medije i trendseterice (фото 3)

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar