Traži

Omiljeni brend nakita Little Wonder predstavio novu kampanju s potpisom Brune Kazinoti

Omiljeni brend nakita Little Wonder predstavio novu kampanju s potpisom Brune Kazinoti

Splitska dizajnerica nakita osmislila nove komade

Tekst: BURO.


Fotografija: Bruna Kazinoti

Nova kolekcija dizajnerice nakita Selme Štrkljević Mravak pod nazivom "Return" svojevrsni je povratak u djetinjstvo, odnosno rezultat njezina propitivanja o tome što nas sve oblikuje tijekom odrastanja... U kojoj mjeri smo determinirani okolinom u kojoj se razvijamo i rastemo, koji su to inputi koji nas formiraju, koliko toga iz prošlosti nosimo u sebi te jesmo li toga svjesni? Kolekcija "Return" je zapravo povratak u djetinjstvo i prizivanje toposa koji su autoricu oblikovali. Oblikujući nove modele nakita, dizajnerica je u sjećanje prizvala vizure koje je promatrala cijelo svoje djetinjstvo, arhitekturu Splita točnije Spinuta. Radićev neboder u kojem je odrasla i kojemu je posvetila naušnice Soliter, zakrivljene linije bazena na Poljudu, planine koje su je okruživale, koje je posjećivala kao dijete te planinska vegetacija koju je utjelovila u mesingu i srebru. Tako je endemsku biljku velebitsku degeniju koja je nježna te skromna biljka, dizajnerica uobličila u mesingu i srebru prisjećajući se obiteljskih izleta te planinarenja po hrvatskim planinama.

Materijali korišteni u kolekciji su 24-karatnim zlatom pozlaćeni mesing, srebro 925 čistoće i sitni riječni biseri koji su bili neizostavni modni dodatak Selmine bake. U kolekciji prevladavaju naušnice koje su najčešće izrađene u tri veličine, ogrlice s privjescima izrađenima kombiniranom tehnikom jetkanja i graviranja, na kojima je dizajnerica iscrtala pomalo infantilne linijske crteže planina, statement narukvice u tri veličine te prstenje. 

Kampanja je plod suradnje dviju prijateljica koje se poznaju gotovo cijeli život. Kampanju potpisuje svjetski poznata modna fotografkinja Bruna Kazinoti koju obožavaju urednici legendarnih magazina kao što su Pop, Another Magazine, Dazed&Confused i brojni drugi. U Bruninu se viziju savršeno uklopila Mihaela Kajtazović sa svojim buntovnim, a istovremeno i nježnim, ženstvenim izgledom. Selma je Bruni prepustila potpunu slobodu u kreiranju kampanje koja nosi izraziti Brunin pečat i odmak od klasičnog pristupa predstavljanja nakita. Bruna često fotografira modele obrijanih glava koji ne gledaju direktno u kameru, no opet zaokupljaju pažnju određenom snagom te atmosferom koja zrači iz samih fotografija. Pomalo sirov, a opet poetičan pristup fotografkinje, zadržava oko promatrača na fotografijama koje predstavljaju žensku ljepotu i ljepotu nakita na jedan prirodan te nesvakidašnji način.

Kolekcija će uskoro biti dostupna na web shopu designer storea Krug gdje će se moći u potpunosti pogledati i cijeli lookbook, a na proljeće ide u distribuciju na prodajna mjesta Take me Home (Zagreb), Croatia in a Box (Rijeka), Prostor (Rovinj), Krug (Split), shop Moderne Galerije (Dubrovnik).

Napišite komentar

više