Search

Ovo nije Tiffany koji je nosila vaša majka

Ovo nije Tiffany koji je nosila vaša majka

Tekst: BURO.

Upravo je to slogan koji je u srpnju ove godine razljutio mnoge žene koje su se osjetile prozvanima od strane marketinškog tima kuće koja je simbol draguljarstva u Americi. Prvi pogled na kolaboraciju s brendom Supreme koja je objavljena jučer mi daje za naslutiti da ovo nije ni Tiffany koji je nosila Holly Golightly. Promjene u ovoj kući se događaju brzo i doslovno se izvodi marketinški blitz Krieg u kojem iz mjeseca u mjesec ide snažan rebranding sa svim receptima koji su provjereni kod mladih potrošača. U lonac stavite malo kontroverze vezane za tu spornu kampanju, malo Beyonce i Jay-zja, začinite to sve s Basquiatom i poklopite sa Supreme NYC kolekcijom. Ako nakon svih ovih pothvata iza kojih stoji ambiciozni i talentirani Alexandre Arnault, sin čelnika LVMH-a Bernarda Arnaulta, Tiffany ne zaživi među mladom publikom, točnije Gen Z-jem, onda nismo sigurni što im je sljedeće za činiti.

Kolaboracije su i dalje zlatna koka modne industrije i svi se spajaju u nadi da će okrenuti neki brzi profit. Fendi je nedavno dao svoj modni kredibilitet brendu Skims, a slično je napravio i Supreme sa svojim street credom za Tiffany. Međutim ono što nas zanima je sljedeće; je li Supreme nakon svih mogućih kolaboracija koje su napravili i dalje brend koji jamči taj kredibilitet ulice? Nakon suradnje s Louis Vuittonom koja je doslovno razvalila internet, hoće li se pokazati isti uspjeh i na ovoj limitiranoj kolekciji? Kolekcija će se u prodaji naći 11. studenog i donosi zanimljive komade koji su spoj naslijeđa brenda Tiffany i estetike brenda Supreme NYC. Dobit ćemo bisernu ogrlicu s metalnom pločicom, narukvice sa zvjezdicama i Supreme logotipom, privjesak za ključeve koji je nožić, mini uniseks naušnice...

Ovo nije Tiffany koji je nosila vaša majka (фото 8)

Presuda uspjeha se danas oslikava u brzini prodaje i visini cijene koju komadi dosegu na stranicama za preprodaju. Ako gledamo stvari na taj način, do kraja tjedna bi nam sve trebalo biti jasno što se uspjeha ove suradnje tiče. 

Related articles

Buro 24/7 Selection

više