Traži

Remeni s logom jedni su od najtraženijih modnih dodataka ove, ali i iduće sezone

Remeni s logom jedni su od najtraženijih modnih dodataka ove, ali i iduće sezone

Modeli koji se ističu

Tekst: D.D.


Fotografija: Imaxtree,
Net-a-Porter,
MyTheresa,
Farfetch,
Louis Vuitton,
Gucci,
Loewe,
Givenchy,
Dior

Na Tjednu mode u Parizu, točnije revijama kuća Dior, Chanel i Valentino za sezonu proljeće/ljeto 2019. jedan od primjetnijih detalja bilo je remenje s logom. Nastavak je to na trend logomanije koji svijetom mode vlada već neko vrijeme, a dok modni dodaci za iduću sezonu ne stignu u trgovine diljem svijeta, u ponudi istih može se pronaći remenje s kopčom koju krasi naziv ili samo prvo slovo naziva brendova iz aktualnih kolekcija. Onaj koji je sve započeo, slavni Guccijev remen s monogramom, dobio je makeover - jedno od metalnih slova na kopči sada krasi motiv zmije. Za nešto suptilniju verziju odlučila se kuća Dior, čija je kopča u obliku slova D bila jedan od fotografiranijih motiva na street style fotografijama, a u ponudi se nalazi i kožnati remen s čitavim nazivom ove slavne modne kuće. Veoma sličan komad može se pronaći i u online dućanu modne marke Moschino, koja je predstavila i retro model s lancima, kakav smo mogli vidjeti i na Chanelovoj reviji. Fendi je iznimno popularan u zadnjih nekoliko sezona pa se njihovo F u metalnom krugu ne pojavljuje samo na torbama i naušnicama, već i na remenju, dok Givenchyjeve profinjene modele krasi suptilan logotip kuće, kao i u slučaju Loewe remena. Iako su se ovakvi primjerci donedavno mogli svrstati u neukusne modne dodatke, čini se kako se dizajneri svesrdno trude pretvoriti ih u poželjne komade koji će se kupovati, a samim tim služiti u svrhu pojavnosti i marketinga njihova brenda. Sudeći po njihovoj popularnosti, u tome su i uspjeli. 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar